Meillä taitaa olla sama suunta Meillä taitaa olla sama suunta
Nimi kohillaan Nimi kohillaan
:D :D :D :D
Lepakkomies Lepakkomies
PinkiePieSwear - Sunshine and Celery Stalks PinkiePieSwear - Sunshine and Celery Stalks
Liian pieni pommi Liian pieni pommi
minecraft minecraft
velho velho
Toyota lifestyle Toyota lifestyle
Asiaa nyrkittämisestä Asiaa nyrkittämisestä
Väärä reikä Väärä reikä
The ride never ends. The ride never ends.
Maailman pelastajat Maailman pelastajat
Mehulinko Mehulinko
WOW WOW
Joogaa Joogaa
söpö vasa söpö vasa
juutaisen hyviä tuutteja juutaisen hyviä tuutteja
Niin joo... Niin joo...
mr pihville omistettu mr pihville omistettu
porsas porsas
Mee töihin Mee töihin
Mersumiehen kurjuus Mersumiehen kurjuus
Strippari Strippari
 359 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.47 MB, 1 tiedosto, 31.03.2026 20:17:20
[ + 1 | ]

Munat loppu kaupoista

[87095] [0b3.png] [0.47 MB] [680x383] [] []
0b3.png

sadge

 · 

munat

(20)  · 

loppu

(20)
31.03.2026 21:35:48
#746015 [+4] Piilota Suosittele

Kumma kun media mainostaa tuota samaa, ehkä luomu ja jotkut L / XL kokoiset on loppu, mutta viimeksi sunnuntaina ostin 10-packin M-kokoa 1,98€ ja hylly oli täynnä, mutta juu tietyt ecoluomuhipstertäysijyväviljasydänmerkkidiabetes+ munat on loppu, tavallisia löytyy ainakin paikallisista kaupoista, eikä näy mitään "pahoittelemme tuotteen saatavuus ongelmia" tai "rajoitus vain over 9000 pkt/asiakas" lippu lappuja, tahi kylttejä.

31.03.2026 23:41:18
#746041 [+2] Piilota Suosittele

Tuottajat alkoivat myydä munia sinne missä niistä maksetaan. Salmonella vapaa suomalainen kananmuna on varsin kysyttyä tavaraa euroopassa.

Se selitys kanojen vaihdosta jotka ei ihan heti muni, meinas aiheuttaa mulle kuoleman nauramalla.

Ja kyllä. Olen landelta kotoisin.

01.04.2026 02:35:47
#746066 [+-] Piilota Suosittele

Uutiskuvissakin "tyhjät" hyllyt eivät nyt ihan täysiin tungettu ole, mutta on siellä paljonkin munia vaikka varmaan koittivat saada mahdollisimman tyhjän kohdan hyllystä.

02.04.2026 10:55:17
#746287 [+-] Piilota Suosittele

>>746041
>>746054
En tiiä mutta tossa lähikaupassa munia löytyy. Niitä 4kpl pikkupaketteja tai sit 6kpl sekä paljonko siinä asteta isommassa olikaan.

Jos luomumunat loppuu niin lehdet klikkiotsikoi että kaikki munat ois loppu

02.04.2026 12:14:50
#746306 [+-] Piilota Suosittele

>>746249
Ei saanut munaa.

Söin yhden jo heti aamulla, ei niistä ainakaan täällä ole merkkiäkään pulasta. KJEEHHEHHEHHHEHHEEH,HAAAHHAAHAHRAAHHAHHAHHAAH½!!!

[ 10 viestiä | ]