perheväkivaltaa perheväkivaltaa
ubisoft ubisoft
nyt salille nyt salille
Ai perseenreikä ? Ai perseenreikä ?
pisuaari pisuaari
lemmikkikana lemmikkikana
niksipirkka niksipirkka
Tytöt Tytöt
yllätti kamunsa yllätti kamunsa
vaaraalliset turvavyöt vaaraalliset turvavyöt
Pyöräily on ympäristöystävällinen tapa liikkua Pyöräily on ympäristöystävällinen tapa liikkua
Trampoliini Trampoliini
varasti sähköä varasti sähköä
Waluigin mielipide Waluigin mielipide
hau hau
Haittasuomalainen puolue Haittasuomalainen puolue
Ainoa oikea apu näille Ainoa oikea apu näille
tyty-yde tyty-yde
Kuvakommentti, älkää välittäkö Kuvakommentti, älkää välittäkö
jyväjemmarien grillibileet jyväjemmarien grillibileet
kulta hei kulta hei
karamellitanssi karamellitanssi
kohta on talvi kohta on talvi
puolalaiset rekkapenat puolalaiset rekkapenat
 359 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.47 MB, 1 tiedosto, 31.03.2026 20:17:20
[ + 1 | ]

Munat loppu kaupoista

[87095] [0b3.png] [0.47 MB] [680x383] [] []
0b3.png

sadge

 · 

munat

(20)  · 

loppu

(20)
31.03.2026 21:35:48
#746015 [+4] Piilota Suosittele

Kumma kun media mainostaa tuota samaa, ehkä luomu ja jotkut L / XL kokoiset on loppu, mutta viimeksi sunnuntaina ostin 10-packin M-kokoa 1,98€ ja hylly oli täynnä, mutta juu tietyt ecoluomuhipstertäysijyväviljasydänmerkkidiabetes+ munat on loppu, tavallisia löytyy ainakin paikallisista kaupoista, eikä näy mitään "pahoittelemme tuotteen saatavuus ongelmia" tai "rajoitus vain over 9000 pkt/asiakas" lippu lappuja, tahi kylttejä.

31.03.2026 23:41:18
#746041 [+2] Piilota Suosittele

Tuottajat alkoivat myydä munia sinne missä niistä maksetaan. Salmonella vapaa suomalainen kananmuna on varsin kysyttyä tavaraa euroopassa.

Se selitys kanojen vaihdosta jotka ei ihan heti muni, meinas aiheuttaa mulle kuoleman nauramalla.

Ja kyllä. Olen landelta kotoisin.

01.04.2026 02:35:47
#746066 [+-] Piilota Suosittele

Uutiskuvissakin "tyhjät" hyllyt eivät nyt ihan täysiin tungettu ole, mutta on siellä paljonkin munia vaikka varmaan koittivat saada mahdollisimman tyhjän kohdan hyllystä.

02.04.2026 10:55:17
#746287 [+-] Piilota Suosittele

>>746041
>>746054
En tiiä mutta tossa lähikaupassa munia löytyy. Niitä 4kpl pikkupaketteja tai sit 6kpl sekä paljonko siinä asteta isommassa olikaan.

Jos luomumunat loppuu niin lehdet klikkiotsikoi että kaikki munat ois loppu

02.04.2026 12:14:50
#746306 [+-] Piilota Suosittele

>>746249
Ei saanut munaa.

Söin yhden jo heti aamulla, ei niistä ainakaan täällä ole merkkiäkään pulasta. KJEEHHEHHEHHHEHHEEH,HAAAHHAAHAHRAAHHAHHAHHAAH½!!!

[ 10 viestiä | ]