avaat kylpyhuoneesi oven ja näet tämän, miten toimit ? avaat kylpyhuoneesi oven ja näet tämän, miten toimit ?
Kissakala Kissakala
puolalainen tuhoamisleiri puolalainen tuhoamisleiri
illonen possu illonen possu
Jos trumppi olisi jyrsijä Jos trumppi olisi jyrsijä
One♂Ass♂Man♂ One♂Ass♂Man♂
proffa puhuu proffa puhuu
Prosessityöskentelyn vaihtoehdot Prosessityöskentelyn vaihtoehdot
Suuri virhe vaatii suuren korjaussarjan Suuri virhe vaatii suuren korjaussarjan
Zanuff The Butcher 2/3 Zanuff The Butcher 2/3
Setämiehiä, setämiehiä kaikkialla Setämiehiä, setämiehiä kaikkialla
>haalariposse :D >haalariposse :D
Eteenpäin, mars! Eteenpäin, mars!
Soita paranoid Soita paranoid
saattaa olla että riipasen kännin saattaa olla että riipasen kännin
Pyeongchang 2018 kuvina Pyeongchang 2018 kuvina
Kuvaotokset #31 Kuvaotokset #31
jullu on taas jullu on taas
Mahdollinen kuvakommentti Mahdollinen kuvakommentti
eräs nimeltä mainitsematon käyttäjä eräs nimeltä mainitsematon käyttäjä
made in finland made in finland
sukupuolioletettu sukupuolioletettu
Rohkea nelikko Rohkea nelikko
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
 359 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.47 MB, 1 tiedosto, 31.03.2026 20:17:20
[ + 1 | ]

Munat loppu kaupoista

[87095] [0b3.png] [0.47 MB] [680x383] [] []
0b3.png

sadge

 · 

munat

(20)  · 

loppu

(20)
31.03.2026 21:35:48
#746015 [+4] Piilota Suosittele

Kumma kun media mainostaa tuota samaa, ehkä luomu ja jotkut L / XL kokoiset on loppu, mutta viimeksi sunnuntaina ostin 10-packin M-kokoa 1,98€ ja hylly oli täynnä, mutta juu tietyt ecoluomuhipstertäysijyväviljasydänmerkkidiabetes+ munat on loppu, tavallisia löytyy ainakin paikallisista kaupoista, eikä näy mitään "pahoittelemme tuotteen saatavuus ongelmia" tai "rajoitus vain over 9000 pkt/asiakas" lippu lappuja, tahi kylttejä.

31.03.2026 23:41:18
#746041 [+2] Piilota Suosittele

Tuottajat alkoivat myydä munia sinne missä niistä maksetaan. Salmonella vapaa suomalainen kananmuna on varsin kysyttyä tavaraa euroopassa.

Se selitys kanojen vaihdosta jotka ei ihan heti muni, meinas aiheuttaa mulle kuoleman nauramalla.

Ja kyllä. Olen landelta kotoisin.

01.04.2026 02:35:47
#746066 [+-] Piilota Suosittele

Uutiskuvissakin "tyhjät" hyllyt eivät nyt ihan täysiin tungettu ole, mutta on siellä paljonkin munia vaikka varmaan koittivat saada mahdollisimman tyhjän kohdan hyllystä.

02.04.2026 10:55:17
#746287 [+-] Piilota Suosittele

>>746041
>>746054
En tiiä mutta tossa lähikaupassa munia löytyy. Niitä 4kpl pikkupaketteja tai sit 6kpl sekä paljonko siinä asteta isommassa olikaan.

Jos luomumunat loppuu niin lehdet klikkiotsikoi että kaikki munat ois loppu

02.04.2026 12:14:50
#746306 [+-] Piilota Suosittele

>>746249
Ei saanut munaa.

Söin yhden jo heti aamulla, ei niistä ainakaan täällä ole merkkiäkään pulasta. KJEEHHEHHEHHHEHHEEH,HAAAHHAAHAHRAAHHAHHAHHAAH½!!!

[ 10 viestiä | ]