kohta on joulu kohta on joulu
Kekkonen ei ollut persu Kekkonen ei ollut persu
välipala välipala
Sellaiset perseen fistaukset? Sellaiset perseen fistaukset?
börheä enkeli börheä enkeli
Ihana nainen Ihana nainen
räjähti räjähti
herää herää
pekonia tekis mieli pekonia tekis mieli
en tajuu en tajuu
lähi-itämaista flirttailuu lähi-itämaista flirttailuu
Ihana nainen Ihana nainen
kaapelinlaskentaa kaapelinlaskentaa
Ihana nainen Ihana nainen
are you winning nakuankka are you winning nakuankka
näin anaalifistaisin käyttäjää psyyke näin anaalifistaisin käyttäjää psyyke
intialainen avoauto intialainen avoauto
luolaston palvelin luolaston palvelin
pixelivessa pixelivessa
Waluigin mielipide Waluigin mielipide
plöö plöö
kohta on talvi kohta on talvi
Uudet sukat Uudet sukat
tytöt näyttää esimerkkiä tytöt näyttää esimerkkiä
 440 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.24 MB, 1 tiedosto, 18.03.2026 01:06:19
[ + 4 - | ]

Työttömän tähti

[86831] [tyottoman_tahti.jpg] [0.24 MB] [1320x964] [] []
tyottoman_tahti.jpg

lautapeli

(10)  · 

työttömyys

(20)  · 

kelarotta

(93)  · 

köyhä

(26)  · 

persauki

 · 

rahaton

 · 

kuntouttava työtoiminta

 · 

te-toimisto

(5)
18.03.2026 03:33:19
#743565 [+-] Piilota Suosittele

>>743553
Kato vaa. Tampereellahan lakkautettiin kuntouttava työtoiminta:D En tiä onko sitä enää ollenkaan.
Kieltäydyin yli 10v kirjottamasta sellasta lappua jota ne tyrkytti joka kerta, missä mainittii jossain kohtaa että jos allekirjottaa nii voidaan määrätä kuntouttavaan.

18.03.2026 09:14:47
#743584 [+-] Piilota Suosittele

>>743565 Kuntouttava työtoiminta vain vääristää työmarkkinoita – yllätys, yllätys – työnantajien eduksi, koska voi aina vain ottaa yhden tai pari työkkärin orjaa tekemään paska hommat.

19.03.2026 16:39:34
#743778 [+-] Piilota Suosittele

>>743565
Molin vuoden työttömänä 15v sitte ja nostin pienintä mahdollista tukea, ne määräs ensin 25% pois tuesta joka oli silloin ~400€, sitten se laski 200€ tasolle kuudeksi kuukaudeksi.

Yleensä Suomi tottelee ja nuolee EU:n persreikää kun sai asiasta nootin, ei tässä tapauksessa.

[ 6 viestiä | ]