pärinä päälle :3 pärinä päälle :3
beavis and butthead beavis and butthead
sneaky :3 sneaky :3
nyt leikataan kynnet nyt leikataan kynnet
Röyhkeä ryöstö Röyhkeä ryöstö
Huuto Huuto
Monttu Monttu
Laskiaispullia Laskiaispullia
Paskapaperia Paskapaperia
...täältä tulee kurkkumopo ...täältä tulee kurkkumopo
Valikoiva tiedeusko Valikoiva tiedeusko
Perus Kalpafani Perus Kalpafani
Tabu - Yksisarvisesta kaksimieliseen Tabu - Yksisarvisesta kaksimieliseen
Kolibritipu ja vadelma Kolibritipu ja vadelma
kaverukset :3 kaverukset :3
Turvasana. Turvasana.
Maailman isoin patsas Maailman isoin patsas
goofy <:3 goofy <:3
Kuinkas sitten kävikään? Kuinkas sitten kävikään?
blöö :3~ blöö :3~
varoitus varoitus
UUH MAMA GIVE ME MILK UUH MAMA GIVE ME MILK
Kissa ja lohikäärme Kissa ja lohikäärme
paska lähtee pesemällä paska lähtee pesemällä
 394 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.86 MB, 1 tiedosto, 16.03.2026 18:03:08
[ + 4 - | ]

nakuankka salilla

[86801] [1844dbd1eb3b8aa0-h264-hd.mp4] [1.86 MB] [720x1280] [11.64s] [] []

oh vey

 · 

gains

 · 

gym

(7)
16.03.2026 18:26:00
#743136 [+1] Piilota Suosittele

En kyllä lähtis juutaloimaan kuntosalien bisnekseen. Noita nimittäin aina vähän väliä menee konkkaan ja taas ilmestyy uusia. Vakioasiakkaita on hyvin vaikea löytää, koska monet valitsee salinsa just sillä perusteella mimmosia ihmisiä sielä käy.

17.03.2026 00:01:44
#743251 [+-] Piilota Suosittele

>>743136
Jep, parempi ostaa painot kotiin jotka ylttää 80kg per käsi, rakentaa rack, penkki ja ostaa levytanko, saa tehtyä kaiken, mutta harvempi tekee, koska salille lähdetään, kotona ne kerää vaan pölyä ku ootte kaikki laihaläskejä jo muutenkin.

Alotus on vaikein, mut jos sä oot jo salilla, et sä lähe sieltä kotia ilman treeniä.

[ 6 viestiä | ]