Lifehack Lifehack
Rytimisen puhelaulun taistelu Rytimisen puhelaulun taistelu
FUU FUU FUU FUU
Team Vrigin <-> Chad Team Vrigin <-> Chad
Niilo22:lla on se. Niilo22:lla on se.
Aika sexbätängg aropupu Aika sexbätängg aropupu
Tekee höpöä Tekee höpöä
Stalkkeri Stalkkeri
Ai vittu Ai vittu
Junsi kullut apu apustus Junsi kullut apu apustus
arskat hukassa arskat hukassa
Jennin salmonella Jennin salmonella
Kaarlo Mieslapsi(poika) Kaarlo Mieslapsi(poika)
Casper ystävävällinen Casper ystävävällinen
Elmo not likey Elmo not likey
Tietä, täältä tulloo Tietä, täältä tulloo
Kakko vaan nauroi Kakko vaan nauroi
Ansoja Ansoja
Suomen armeija Suomen armeija
matoa,leveä kuljetus ja namuja matoa,leveä kuljetus ja namuja
Ilnmastom apustus Ilnmastom apustus
Ostin uuen koneen Ostin uuen koneen
Tintti Afrikassa Tintti Afrikassa
Cyka blyat Cyka blyat
 952 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.52 MB, 1 tiedosto, 09.04.2018 14:46:53
[ + 1 | ]

Tälläseltä normot näyttää

[10403] [EtuTooloHOmot.jpg] [0.52 MB] [1920x1280] [] []
EtuTooloHOmot.jpg

09.04.2018 18:02:25 | 18:17:43
#45867 [+-] Piilota Suosittele

Joittenkin noista pitäisi käydä lippalakin käyttökurssi uudelleen.

Ei ole minun Suomi tämmönen jossa rellestettään reuhka päässä miltä tuntuu. Pappa toi kotikylälle vapauduttuaan isälle lippalakin, jonka oli piilottanut vankileirillä ja myöhemmin salakuljettanut perseessään 5 vuotta.
Isä unohti sen lippalakin jonnekkin huoltoasemalle, mutta suvun perinteitä kunnioittaen vapauduttuaan Naarajärven vankilasta salakuljetti perseessään tämän karjala-lippiksen mikä mulla on nytkin päässä.
Että haiskahtaa tämmönen juttu nyt.

[ 5 viestiä | ]