Reaktioni rokotevastaisista Reaktioni rokotevastaisista
Taitaa olla aika normaali päivä Taitaa olla aika normaali päivä
Aino ja porttikieltoja. Aino ja porttikieltoja.
Huomenta Huomenta
Nuuskamuikkunen Nuuskamuikkunen
Ahdistaa. Ahdistaa.
Kenwayn uni Kenwayn uni
vallankumous ovella vallankumous ovella
samaa näköä samaa näköä
Muutama kuva 18. Muutama kuva 18.
Naisten SKATE SM 2021 Pähkinänkuoressa Naisten SKATE SM 2021 Pähkinänkuoressa
Spandex Spandex
Tänne(kin) tulijoita. Tänne(kin) tulijoita.
mitä tästä opimme mitä tästä opimme
Hehe :D Hehe :D
Ihana nainen Ihana nainen
Naisten koris Naisten koris
Kärnä ja korona Kärnä ja korona
pankakke :D pankakke :D
Moottoripyörä Moottoripyörä
Koominen kävely Koominen kävely
Hieno laji Hieno laji
Marinin työkokemus. Marinin työkokemus.
nätti tyttö nätti tyttö
 740 näyttökertaa, 11 viestiä, 2.12 MB, 1 tiedosto, 08.04.2018 16:09:16
[ + 3 - | ]

Moderni arkkitehtuuri on hienoo

[10355] [0.jpg] [2.12 MB] [2000x8695] [] []
0.jpg

moderni

 · 

arkkitehtuuri

 · 

vs

(10)  · 

vanha

(69)  · 

turku

(26)
08.04.2018 17:58:58
#45614 [+1] Piilota Suosittele



Kuopion anttila, en nyt sano et toi vanhakaan ois ollu mitenkään erityisen kaunis mut toi "uus" rakennus on kyl ihan vitun ruma.

Pahin näissä on nuo 60-70-luvulla rakennetut palikkakerrostalot, en tiiä oliko ne hienoja ees sillon kun ne rakennettiin mut hyi saatana.

25.08.2020 11:50:07
#379103 [+-] Piilota Suosittele

>>45821
Yksi tuttu rakennusmestari sitä kovasti kehui. Ei uponnut minuun.
Rintamamieatalosta voi antaa Aallolle pisteet, kaiken muun se olisi voinut jättää tekemättä.

25.08.2020 12:01:42
#379106 [+-] Piilota Suosittele

>>379103
Aalto oli ylimielinen mulkku.
Rakennukset tehtiin arkkitehdin mielen mukaan, ei rakenteellisesti toimiviksi. Eli kunhan miellyttää Aallon silmää, niin se riittää tai oikeastaan oli riitettävä.
Suurin osa niistä kötöstyksistä ovat niin täynnä ongelmia, että purkutuomio olisi ollut halvempaa heti valmistumisen jälkeen.

25.08.2020 12:07:37
#379107 [+-] Piilota Suosittele

>>379106
Sitten niitä perkeleitä, kuten Finlandia-taloa, ei päätöksenteossa edes käsitellä tavallisina rakennuksina.
Sitä ei saa purkaa eikä julkisivumateriaaliksi eikä mihinkään muuhunkaan käyttää muuta kuin alkuperäisiä materiaaleja.
Eikä se talo edes näytä hyvältä kuin tasan tarkkaan yhdestä kohdasta Töölönlahden yli katseltuna. Edellyttäen, että parkkipaikka on tyhjä.

25.08.2020 12:18:41
#379111 [+-] Piilota Suosittele

>>379107
Mikähän ihmeen aivopieru oli siihenkin pistää julkisivuksi italialaista marmoria, kun ne vääntyili jo ensimmäisen talven jälkeen?
Ja tosiaan korjata ei saa kuin samalla paskalla.

[ 11 viestiä | ]