Tappelu Tappelu
työhönottajan opas työhönottajan opas
Ihana nainen Ihana nainen
Kessu homosarjii ? Kessu homosarjii ?
Börheä ihanuus Börheä ihanuus
Suklaata Suklaata
neekeri ja vinosilmä neekeri ja vinosilmä
Luolaston kokit vauhdissa Luolaston kokit vauhdissa
Ennen ja nyt Ennen ja nyt
Mulkut tuhoaa muut maat kun omat on jo kivikaudella Mulkut tuhoaa muut maat kun omat on jo kivikaudella
iloiset muslimit iloiset muslimit
Simo Häyhä elokuva Simo Häyhä elokuva
Tissit Tissit
voitolla yöhön voitolla yöhön
Tissi Tissi
Ihana nainen Ihana nainen
Naiset kusettaa sua baarissa Naiset kusettaa sua baarissa
Treffeillä Treffeillä
soija soija
Keimon vappu Keimon vappu
Örkin ruokatauko Örkin ruokatauko
Nekkulit ostoksilla Nekkulit ostoksilla
Valkoinen talo twitterissä Valkoinen talo twitterissä
Erikoiset soittimet Erikoiset soittimet
 740 näyttökertaa, 11 viestiä, 2.12 MB, 1 tiedosto, 08.04.2018 16:09:16
[ + 3 - | ]

Moderni arkkitehtuuri on hienoo

[10355] [0.jpg] [2.12 MB] [2000x8695] [] []
0.jpg

moderni

 · 

arkkitehtuuri

 · 

vs

(10)  · 

vanha

(69)  · 

turku

(26)
08.04.2018 17:58:58
#45614 [+1] Piilota Suosittele



Kuopion anttila, en nyt sano et toi vanhakaan ois ollu mitenkään erityisen kaunis mut toi "uus" rakennus on kyl ihan vitun ruma.

Pahin näissä on nuo 60-70-luvulla rakennetut palikkakerrostalot, en tiiä oliko ne hienoja ees sillon kun ne rakennettiin mut hyi saatana.

25.08.2020 11:50:07
#379103 [+-] Piilota Suosittele

>>45821
Yksi tuttu rakennusmestari sitä kovasti kehui. Ei uponnut minuun.
Rintamamieatalosta voi antaa Aallolle pisteet, kaiken muun se olisi voinut jättää tekemättä.

25.08.2020 12:01:42
#379106 [+-] Piilota Suosittele

>>379103
Aalto oli ylimielinen mulkku.
Rakennukset tehtiin arkkitehdin mielen mukaan, ei rakenteellisesti toimiviksi. Eli kunhan miellyttää Aallon silmää, niin se riittää tai oikeastaan oli riitettävä.
Suurin osa niistä kötöstyksistä ovat niin täynnä ongelmia, että purkutuomio olisi ollut halvempaa heti valmistumisen jälkeen.

25.08.2020 12:07:37
#379107 [+-] Piilota Suosittele

>>379106
Sitten niitä perkeleitä, kuten Finlandia-taloa, ei päätöksenteossa edes käsitellä tavallisina rakennuksina.
Sitä ei saa purkaa eikä julkisivumateriaaliksi eikä mihinkään muuhunkaan käyttää muuta kuin alkuperäisiä materiaaleja.
Eikä se talo edes näytä hyvältä kuin tasan tarkkaan yhdestä kohdasta Töölönlahden yli katseltuna. Edellyttäen, että parkkipaikka on tyhjä.

25.08.2020 12:18:41
#379111 [+-] Piilota Suosittele

>>379107
Mikähän ihmeen aivopieru oli siihenkin pistää julkisivuksi italialaista marmoria, kun ne vääntyili jo ensimmäisen talven jälkeen?
Ja tosiaan korjata ei saa kuin samalla paskalla.

[ 11 viestiä | ]