niitä valintoja niitä valintoja
Ajelulla Ajelulla
Gretalle terveisiä Gretalle terveisiä
Koirat tunnistavat huonot ihmiset Koirat tunnistavat huonot ihmiset
Keskiajan taidetta ja eläimiä Keskiajan taidetta ja eläimiä
maanantain aamupaska maanantain aamupaska
lissu ragee :D lissu ragee :D
kun kysyn naista treffeille kun kysyn naista treffeille
Chigga Chigga
lääh puuh lääh puuh
Kersantti Dornan Kersantti Dornan
Kääbikin räbäytys Kääbikin räbäytys
tsottomattee tsottomattee
Sanna ja apu Sanna ja apu
🥕Porkkanalla tulee aina👌🏻 🥕Porkkanalla tulee aina👌🏻
vanukasta vanukasta
Töihin NYYH Töihin NYYH
pro gamer move pro gamer move
Niin hyvää melonia Niin hyvää melonia
Ihana nainen Ihana nainen
Pena sen keksi Pena sen keksi
nice nice
sähkövikaa sähkövikaa
pyllistys apu pyllistys apu
 403 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.25 MB, 2 tiedostoa, 20.02.2026 17:48:10
[ + 0 | ]

kepardi jumissa :D

[86192] [HBi3I4sXEAAPAEv.jpg] [0.13 MB] [720x1163] [] []
HBi3I4sXEAAPAEv.jpg
[86191] [HBi3I4vXoAAn9Dh.jpg] [0.12 MB] [720x1183] [] []
HBi3I4vXoAAn9Dh.jpg

intti

(39)  · 

leopard

20.02.2026 18:00:59
#738630 [+-] Piilota Suosittele

Mhm, se on ihan sama kuinka paljon tehoa ja vääntöä löytyy kun luonto tulee vastaan. Jos pohja ottaa kii tai upotaan mutaan/suohon niin noin siinä käy. Ihan sama tullu vastaan Ukrainassa, siellä tankit joutuu vetämään toisiaan kuravellistä keväisin

21.02.2026 05:04:54
#738716 [+-] Piilota Suosittele

Jos ja kun oon ens kerralla johtajana niin kuttun kokkoon koko porukan ja siinä sitten yhessä ruvetaan miettimään, että mikä meni pieleen ja miten aparaatti saadaan takas tielle. Luovaa ideointia, ajatusten käsittelyä ja toisiltamme oppimista. Kun tukee jätkiä ja jäbättäriä, että virheitä sattuu ja niistä otetaan opiksi niin hommat hoituu. Siks ne varmaan ei oo enää kuttuneetkaan upseerimessiin aikoihin kun olin niien mielestä liian lepsu ku mun mielestä haukkuminen ja vittuilu ei olleet yhtä hyviä koulutuskonsteja ku asioiden asiallinen läpikäyminen sekä yhdessä oppiminen.

Ikävä kyllä muutama upseeri kuten yks Siitoimen Pekka sitten laitettiin kotimatkalle kun se selitti vain ihan pehmeitä ufoista, astraalimatkoista ja ties vittu mistä mitäkin. Tosin se saiki pienen tuomion pommi-iskustaan vaasalaiseen homobaariin ja MINÄ (toim. huom.) en ole vastuussa niistä touhuista.

22.02.2026 00:37:32
#738814 [+-] Piilota Suosittele

>>738650 Näyttäs siltä, että on ajettu vähän liian reunassa ja penkka petti telanalta
ja lopputulos on hyvin nähtävissä.

Meillä kajaanissa kävi jätkille rasin kanssa ihan samalla tavalla. Liian läheltä penkkaa ja sitten mentiin.
Kuva, missä jätkät poseeraa taidonnäytteen edessä.
https://ibb.co/6R9RMZ4d

23.02.2026 00:20:56
#738974 [+-] Piilota Suosittele

>>738922 Olikohan vuosangassa, missä yks konekuski kuvitteellisen ilmavaaran annettaessa
teki niinkuin opetettu, eli tieltä pois liebherin panssaroidulla kaivinkoneella.

Muuten hyvä, mutta se oli suopohja, minne ajo turvaan.
Viikon taisivat kaivaa sitä kapinetta sieltä suosta suurinpiirtein kenttälapiosta katepillariin, millä
siirrettiin maata ja rapaa kapineen ymppäriltä pois.

Muistaakseni yön ajaksi se ankkuroitiin kaapeleilla tukevalla maaperällä oleviin työkoneisiin
kiinni, että edes hidasti sitä pikkuhiljaa vajoamista.

Se koneporukka varmasti sai raikasta ilmaa ja liikuntaa.

[ 12 viestiä | ]