Ric with Lotte a Ric with Lotte a
Granitin tiedonhankinta Granitin tiedonhankinta
Jussi jauhottaa Jussi jauhottaa
Stephen Hawking harrastelemas Stephen Hawking harrastelemas
Laura Voutilainen paljastaa Laura Voutilainen paljastaa
Pulju ja Zombit Pulju ja Zombit
Tisulit Tisulit
Uusi kitara Uusi kitara
Rapen bongi Rapen bongi
Welcome to the future Welcome to the future
lmao lmao
Ihana nainen Ihana nainen
Pylly Pylly
Ei kiinnosta Ei kiinnosta
Kaatuilua Kaatuilua
Ennen ei ollu robotti imuria Ennen ei ollu robotti imuria
hail hail
Megaläski muija Megaläski muija
businecc businecc
Loitsujen sohva Loitsujen sohva
Mongoli streamaaja Mongoli streamaaja
kaljatakki kaljatakki
Kuka se allani on? Kuka se allani on?
Tissit Tissit
 315 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 20.02.2026 13:39:07
[ + 2 | ]

vegepaska ei kelvannut

[86168] [743e6379446f2de5.jpg] [0.03 MB] [700x759] [] []
743e6379446f2de5.jpg

beyond meat

 · 

rip

(27)  · 

osake

20.02.2026 16:17:01
#738601 [+2] Piilota Suosittele

Jotenki en näitä oikee koskaa hiffanu.

Ultraprosessoitu ruoka paha

Lisäaineet paha

Ottakaa tästä ultramegagigaprosessoitua + lisäaineet ruokaa

Yllättävän pitkään toiki näköjään sätki. Perus pihvi 10x terveellisempi ja tais olla vielä halvempikin.

20.02.2026 18:39:23
#738642 [+-] Piilota Suosittele

>>738601 joo ja muutenki en ymmärrä ku pitää tehdä jotain vege hampurilaisia yms paskaa vaikka on olemassa valmiiksi jo vaikka ja mitä hyviä vegeruokia. miks pitää pilata ruuat mitkä on alunperin sisältäny lihaa niin jollain soijavege paskalla

21.02.2026 20:13:12
#738781 [+-] Piilota Suosittele

>>738601
On se mystistä touhua. Jos kerran kasvis"ruoka" on hyvää ja kaikki haluu sitä syödä niin miks silti pitää väittää vaikka jotain soijarouhetta kasvisLIHAKSI?

22.02.2026 11:02:59
#738845 [+-] Piilota Suosittele

>>738642
Joo onhan niitä ihan hyviä kasvisruokia. Oikeestaan ainut imitaatio-kasvisruoka tai mikskä niitä voi kutsua niin se hesan vegekasvis hamppari on iha jees makunen. Toki kasvispihvejä ollu iät ja ajat ni laittaa se vaa leivä välii. Toki siinä pihvissä on makua vs johonki aterian tai saaristen kasvispihveihin.

22.02.2026 11:08:00
#738846 [+-] Piilota Suosittele

>>738781
Se on vähän erikoista juu. Ja varisnki ku monet kasvikset on kuitenkin ihan hyviä ja niistä voi tehä hyvää ruokaa. Toki protsku auttaa pitää nälkää poissa että sitä on kans ihan kiva käyttää. Mutta sitte pitää pilata ne kasvikset ultraprosessoimalla ja tunkemalla täyteteen vaikka mitä random paskaa. Ja sitte lopputulos ainaki mitä ite katellu ni kalliimpaa ku aito liha. Että juuh jooh mitä vittua.

22.02.2026 19:48:02
#738918 [+-] Piilota Suosittele

>>738846
Kyllähän mä oon sekasyöjä kun vedän mysleistä lähtien vaikka ja mitä, mutta jotenki vaan kiristää vannetta ku kaikessa pitää lukee kasvisNUGETTI, kasvisPIHVI, kasvisMAKKARA jne. Möisivät ihan rehtisti kasvisvaihtoehtona niin mikäs siinä. Tykkäänhän mä pinaattikeitostakin ja mielellään siihen vaikka sitten nakkaa keitetyn kananmunan sekaan, mutta jos sitä kananmunaakin ruvettais korvaamaan jollain merileväsoijalla ja edelleen väittää sitä kasvisMUNAKSI niin mun ymmärrys loppuu.

23.02.2026 03:05:37
#738982 [+1] Piilota Suosittele

>>738920
>>738973
Jumalauta kakarat, kohta paukkuu pakarat vai miten se sanonta menikään. Söisinki varmaan erittäin mielelläni jos sais kaikkiin näihin kipuihin jotain burana kakssatasta tuhtimpaa. Jotenki tragikoomista kuunnella miten lekurit aina hokee, että kivun kans ei saa oppia elämään, mutta jos pyydät lääkkeitä joilla kivut lähtee niin syyttävät pillerivilleksi.

Heh, ku tuli se hamppusuihke (Sativex?) lääkevalikoimaan niin kyssyi ohimennen, että voisko se auttaa mun mielisairauksiin kun sitä netin mukaan käytetään niinkin maailmalla. Ämmä meinas saaha ilon ja onnen paskahalvauksen huutaessaan(!) EI TÄÄLLÄ MITÄÄN HUUMEITA KENELLEKKÄÄN KIRJOITELLA!!!! Jännä juttu, samaa huuti mielenterveystoimiston vastaanottovirkailijakin kun menin sillon 20+ vuotta sitten kyselemään jutteluapua. Ehkä ne oli valmistuneet samasta konitohtoreiden kiertokoulusta sitten.

[ 9 viestiä | ]