oikealta ylämummoon oikealta ylämummoon
Ihana nainen Ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
Hampaiden pesulla Hampaiden pesulla
Pesulla Pesulla
Walking buddy. Walking buddy.
Homongelmat Homongelmat
Ovikello Ovikello
Ihana nainen Ihana nainen
Nakuankka raiskas mut Nakuankka raiskas mut
Hapsi lähti lavatansseihin Hapsi lähti lavatansseihin
fillari fillari
Suklaata Suklaata
Legit huono ihminen Legit huono ihminen
sillävälin afrikassa sillävälin afrikassa
Tällä pääsee elokapinan läpi Tällä pääsee elokapinan läpi
sulava ku voisilmäpulla sulava ku voisilmäpulla
kesä kesä
TT Suomen paras (entinen) imutaattori TT Suomen paras (entinen) imutaattori
Ihana nainen Ihana nainen
Bääbistä lambeille ku meikä se vaan juhlii Bääbistä lambeille ku meikä se vaan juhlii
Vinkki luolastolaisten viikonloppuun Vinkki luolastolaisten viikonloppuun
Big Lez Big Lez
Ihana monikulttuurisuus Ihana monikulttuurisuus
 334 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.49 MB, 1 tiedosto, 19.02.2026 16:29:30
[ + 0 | ]

heti aamusta

[86146] [66cca31b5648f567.mp4] [0.49 MB] [576x576] [10.57s] [] []

remontti

(18)  · 

porakone

(9)  · 

soolo

(5)
19.02.2026 20:39:27
#738441 [+-] Piilota Suosittele

Mulla oli joskus alkuakoina kun asuin tässä sellanen naapuri joka oli täysin kyrpiintyny tähän taloyhtiöön isännöinnin puolesta ja se kosti sen asukkaille alottamalla lauantain ja sunnuntain sillä että joi aamukahvia poras betoniseinään reikiä. Ja se seinä oli mun ja sen välinen seinä.

19.02.2026 20:53:44
#738455 [+1] Piilota Suosittele

>>738444
Emmä ku tää on nii rauhallinen talo nykyään, en kuule ikinä naapureista mitään. Alakertalainen saattaa kuulla heitän 3000 desipelin pieruja aamuyöstä kun oon juon kuparia, mut sen on syytä nauttia niistä koska en aio lopettaa.

19.02.2026 22:36:55
#738530 [+-] Piilota Suosittele

Pahin kokemus on ollut 2-4 kpl, 3-10 vuotiasta sokerihumalaista ipanaa, jotka aloitti aamulla klo 07:00 juoksemisen (tiiliskengät jalassa?), huutamisen, älämölön, parkumisen ja niiden kuoroon liittyi aina välillä sen perheen rakki, tätä maanantaista - sunnuntaihin aamu klo 07:00, jopa ilta klo 20:00 asti.

Isännöitsijän mielestä ne oli "elämänääniä", joita pitää sietää hiljaisen ajan ulkopuolella.

Jumalauta että minulla ja seinänaapureilla oli pienet pippalot, kun se perhe muutti pois.

[ 6 viestiä | ]