Kokoa kakkasi >:3 Kokoa kakkasi >:3
Stephen Seagal julistautuu suomalaiseksi Stephen Seagal julistautuu suomalaiseksi
Kävelin huoneeseen ja... Kävelin huoneeseen ja...
Viimeset reivit Viimeset reivit
Wait for it.. Wait for it..
kissat kissat
Herää poikani! Herää poikani!
kinner muna apu apustus kinner muna apu apustus
I fits :3 I fits :3
Jumalan suunnitelma Jumalan suunnitelma
Donald Duck - Donald's Dilemma - 1947 Donald Duck - Donald's Dilemma - 1947
Kurks :3 Kurks :3
Yksi aivopieru ja napsahtaa Yksi aivopieru ja napsahtaa
Sensuuri. Sensuuri.
Samsung.. Samsung..
Pisuaarilla Pisuaarilla
häävideo häävideo
Ylisotaspurdo Ylisotaspurdo
Onneton persoona22 Onneton persoona22
Varokaa koiraa :3 Varokaa koiraa :3
Teuvon panopupu Teuvon panopupu
Mistä tietää vaimon kuolleen? Mistä tietää vaimon kuolleen?
Nugs Nugs
nurr nurr nurr nurr
 334 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.49 MB, 1 tiedosto, 19.02.2026 16:29:30
[ + 0 | ]

heti aamusta

[86146] [66cca31b5648f567.mp4] [0.49 MB] [576x576] [10.57s] [] []

remontti

(18)  · 

porakone

(9)  · 

soolo

(5)
19.02.2026 20:39:27
#738441 [+-] Piilota Suosittele

Mulla oli joskus alkuakoina kun asuin tässä sellanen naapuri joka oli täysin kyrpiintyny tähän taloyhtiöön isännöinnin puolesta ja se kosti sen asukkaille alottamalla lauantain ja sunnuntain sillä että joi aamukahvia poras betoniseinään reikiä. Ja se seinä oli mun ja sen välinen seinä.

19.02.2026 20:53:44
#738455 [+1] Piilota Suosittele

>>738444
Emmä ku tää on nii rauhallinen talo nykyään, en kuule ikinä naapureista mitään. Alakertalainen saattaa kuulla heitän 3000 desipelin pieruja aamuyöstä kun oon juon kuparia, mut sen on syytä nauttia niistä koska en aio lopettaa.

19.02.2026 22:36:55
#738530 [+-] Piilota Suosittele

Pahin kokemus on ollut 2-4 kpl, 3-10 vuotiasta sokerihumalaista ipanaa, jotka aloitti aamulla klo 07:00 juoksemisen (tiiliskengät jalassa?), huutamisen, älämölön, parkumisen ja niiden kuoroon liittyi aina välillä sen perheen rakki, tätä maanantaista - sunnuntaihin aamu klo 07:00, jopa ilta klo 20:00 asti.

Isännöitsijän mielestä ne oli "elämänääniä", joita pitää sietää hiljaisen ajan ulkopuolella.

Jumalauta että minulla ja seinänaapureilla oli pienet pippalot, kun se perhe muutti pois.

[ 6 viestiä | ]