Osmo ja inflaation syy Osmo ja inflaation syy
Alko Alko
True nudist flashing True nudist flashing
Anteron itkua :DD Anteron itkua :DD
Eläimiin sekaantujat. Eläimiin sekaantujat.
Suprise anal Suprise anal
Menetti kamunsa. Menetti kamunsa.
Kuka se taas maksoikaan ja kenet? Kuka se taas maksoikaan ja kenet?
kukkuu kukkuu
7 down 7 down
True nudist flashing True nudist flashing
Jättiranskalaiset Jättiranskalaiset
True nudist flashing True nudist flashing
Puh ja nasu Puh ja nasu
Wanhat hyvät ajat Wanhat hyvät ajat
Pekka teki tänään kaksi diiliä ;) Pekka teki tänään kaksi diiliä ;)
Ikävä Ikävä
Hyvät unet Hyvät unet
Paita Paita
Greta repäisee taas. Greta repäisee taas.
sanna ja fisu sanna ja fisu
Hyvä perse Hyvä perse
Lehmillä pärisee Lehmillä pärisee
Vihreät 🤦‍♂️ Vihreät 🤦‍♂️
 399 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.66 MB, 1 tiedosto, 06.02.2026 14:28:44
[ + 1 | ]

hot wheels

[85962] [aa24b19889b07c57-h264-hd.mp4] [3.66 MB] [720x1280] [29.60s] [] []

rekka

(89)  · 

tulessa

(22)
06.02.2026 15:52:50
#736810 [+-] Piilota Suosittele

Tuntu olevan kuskilla kiire jonnekkin.

Itse mennyt vierestä, kun turverekka syttynyt palamaan.
Siitä meni varovasti mahdollisimman kaukaa vastaantulevan kaistan kautta ohi ja silti
tuntu, että se lämpösäteily poltti lasinläpi.
Kuski ohjasi liikennettä sen näköisenä, että vittuakos hän tässä voi muutakuin
odotella palokuntaa, kun ei enää lähelle voinut kuumuudenkaan takia edes mennä.

06.02.2026 20:23:03
#736856 [+4] Piilota Suosittele

>>736810 Turpeen hyötykäyttö nousee taas esiin kun on kylmä sää. Jotkut vihervassarit saivat jostain syystä tahtonsa läpi ja Suomalaiset turveyrittäjät joutuivat hävittämään kalustonsa. Nyt niiden latvakakkosien tuulimyllyt ovat jäässä..

07.02.2026 00:46:11
#736882 [+1] Piilota Suosittele

>>736856 Onneksi sitä nyt vähän nostellaan taas esiin.
Vihreät, sdp ja keskusta ansaitsee kaiken vittuilun tuosta, kun ajoivat turpeen alas,
vaikka kyllä varoiteltiin, että ns. puhtaat energiat eivät välttämättä riitä ongelmatilanteissa.

07.02.2026 03:44:22
#736899 [+1] Piilota Suosittele

>>736882
Onneksi, mutta tämä ei ole mikään ongelma- tai erikoistilanne, normaali talvi, ja ei se ole kuin 60 senttiä kilowattitunnilta vaikka tuotantokulut ~3snt/kWh, jotkut tienaa nyt kireillä pakkasilla hyvin.

[ 4 viestiä | ]