Jeebus Jeebus
heiluu :3 heiluu :3
He-Man He-Man
blöö :3~ blöö :3~
Janni Hässi Janni Hässi
Mäy! sanoi henkilökunta Mäy! sanoi henkilökunta
Moniosaaja Moniosaaja
Sotaspurdo Sotaspurdo
Kun on tilaisuus... Kun on tilaisuus...
Yhteiskunnassa kuohuu Yhteiskunnassa kuohuu
Tissejä Tissejä
Pikku oksu Pikku oksu
Elämme yhteiskunnassa Elämme yhteiskunnassa
singon käyttöä oikeaoppisesti singon käyttöä oikeaoppisesti
Clown Core Clown Core
Huoneenlämpöinen ÄO Huoneenlämpöinen ÄO
et nähnyt mitään :3 et nähnyt mitään :3
Spraymonella Spraymonella
sinueh sinueh
siistejä banaaneja :3 siistejä banaaneja :3
Homosaatio Homosaatio
Sissisotaa Sissisotaa
high five high five
Huhuu Huhuu
 633 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.91 MB, 1 tiedosto, 01.02.2026 00:54:54
[ + 4 | ]
👑 Plussatuin 01.02.2026.
👑 Katsotuin 01.02.2026.

Miten se sattuikin

[85845] [tiedosto.mp4] [1.91 MB] [1280x590] [29.42s] [] []

tytti tuppurainen

(14)  · 

sdp

(558)
01.02.2026 01:17:36
#736113 [+2] Piilota Suosittele

Demareille on tärkein asia tällä hetkellä tehdä Antista tuleva PM, joten kaikki muu voidaan heittää bussin alle, tai lakaista piiloon ja toivoa että nyky hallitusta voitaisiin syyttää / nokkia jostain "kärpäsestä - härkänen" tason jutusta.

01.02.2026 02:49:48
#736128 [+3] Piilota Suosittele

Ottaen huomioon, että tuo on tapellut asioiden kanssa jo ihan huoltajuudesta
lähtien, kun eväsi exältään täysin lasten tapaamisen.

Mitäpä voi veikata, että onko sellainen lähtökohtaisestikkaan
kykenevä kompromisseihin missään muuallakaan ?

01.02.2026 09:27:06
#736136 [+1] Piilota Suosittele

Eli ylen annossa tytti ja parikappaletta "häiriökäyttäytymisen erikoisasiantuntijoita" keskustelee demarit helvettiin hallitusvastuusta.

01.02.2026 09:55:04
#736139 [+3] Piilota Suosittele

Tyttin pitäisi olla valtakunnanoikeudessa Unipre kaupoistaan jouduttiin maksamaan 6 miljardia ja samantien kun sakemannit ottivat yhtioön vastaan se alkoituottaa voittoa: ensimmäinen vuosi neljännes ja yhtiö tuotti sakemanneille yli 6 miljardia voittoa ja suunta on jatkunut samana https://www.talouselama.fi/uutiset/a/f26e2cef-9159-4088-a6c0-ef77eb2e9969 . Tytin takia ollaan menetetty kymmeniä miljardeja, eikä kukaan edes ylellä haastsa sitä aiheesta.

01.02.2026 12:56:31
#736149 [+3] Piilota Suosittele

Hienoa mielipidevaikuttamista taas. "Miten eduskunta aikoo puuttua häirintään?" kun pitäs lukea "miten demarit..."

02.02.2026 08:30:32
#736218 [+1] Piilota Suosittele

jos häirintään syyllistyjä ei itse huomaa niin tekevänsä niin kyseessähän on kommunikaatio-ongelma ja sitä pitäisi hoitaa sellaisena

[ 10 viestiä | ]