Markus Kuopiosta Markus Kuopiosta
Automatisoitu vauvan ruokkija Automatisoitu vauvan ruokkija
kissa kissa
Juhannusneito :D Juhannusneito :D
sisustus ankka sisustus ankka
Hyvinkään tunteiden pursottama herkkutatti Hyvinkään tunteiden pursottama herkkutatti
vielä oli tilaa yhdelle :3 vielä oli tilaa yhdelle :3
Miia ennen ja nyt Miia ennen ja nyt
huoh huoh
Kakkonen on ykkönen Kakkonen on ykkönen
Uhriutumista odotellessa Uhriutumista odotellessa
Hammasvartalo - kauneusihanne Hammasvartalo - kauneusihanne
kutsuu saatanaa luoksensa kutsuu saatanaa luoksensa
Koirakollaasi Koirakollaasi
Volmarin auto Volmarin auto
muu muu
skottilainen Pipsa possu skottilainen Pipsa possu
melkein pääsi melkein pääsi
Hyvinkäyttäytyvä kissa Hyvinkäyttäytyvä kissa
Oraveja Oraveja
pystytkö tekemään näin.. pystytkö tekemään näin..
White man White man
ranskalaispuuro22 &lumen ranskalaispuuro22 &lumen
magnumi magnumi
 633 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.91 MB, 1 tiedosto, 01.02.2026 00:54:54
[ + 4 | ]
👑 Plussatuin 01.02.2026.
👑 Katsotuin 01.02.2026.

Miten se sattuikin

[85845] [tiedosto.mp4] [1.91 MB] [1280x590] [29.42s] [] []

tytti tuppurainen

(14)  · 

sdp

(558)
01.02.2026 01:17:36
#736113 [+2] Piilota Suosittele

Demareille on tärkein asia tällä hetkellä tehdä Antista tuleva PM, joten kaikki muu voidaan heittää bussin alle, tai lakaista piiloon ja toivoa että nyky hallitusta voitaisiin syyttää / nokkia jostain "kärpäsestä - härkänen" tason jutusta.

01.02.2026 02:49:48
#736128 [+3] Piilota Suosittele

Ottaen huomioon, että tuo on tapellut asioiden kanssa jo ihan huoltajuudesta
lähtien, kun eväsi exältään täysin lasten tapaamisen.

Mitäpä voi veikata, että onko sellainen lähtökohtaisestikkaan
kykenevä kompromisseihin missään muuallakaan ?

01.02.2026 09:27:06
#736136 [+1] Piilota Suosittele

Eli ylen annossa tytti ja parikappaletta "häiriökäyttäytymisen erikoisasiantuntijoita" keskustelee demarit helvettiin hallitusvastuusta.

01.02.2026 09:55:04
#736139 [+3] Piilota Suosittele

Tyttin pitäisi olla valtakunnanoikeudessa Unipre kaupoistaan jouduttiin maksamaan 6 miljardia ja samantien kun sakemannit ottivat yhtioön vastaan se alkoituottaa voittoa: ensimmäinen vuosi neljännes ja yhtiö tuotti sakemanneille yli 6 miljardia voittoa ja suunta on jatkunut samana https://www.talouselama.fi/uutiset/a/f26e2cef-9159-4088-a6c0-ef77eb2e9969 . Tytin takia ollaan menetetty kymmeniä miljardeja, eikä kukaan edes ylellä haastsa sitä aiheesta.

01.02.2026 12:56:31
#736149 [+3] Piilota Suosittele

Hienoa mielipidevaikuttamista taas. "Miten eduskunta aikoo puuttua häirintään?" kun pitäs lukea "miten demarit..."

02.02.2026 08:30:32
#736218 [+1] Piilota Suosittele

jos häirintään syyllistyjä ei itse huomaa niin tekevänsä niin kyseessähän on kommunikaatio-ongelma ja sitä pitäisi hoitaa sellaisena

[ 10 viestiä | ]