Meillä on unelma, osa 4667890. Meillä on unelma, osa 4667890.
Nallella on asiaa Nallella on asiaa
Assburger apocalypse Assburger apocalypse
kippari kaale kippari kaale
pixelöity pekoni pixelöity pekoni
Burger Served Burger Served
Paskareissu-Riihimäki Paskareissu-Riihimäki
norsukivääri norsukivääri
Nopeuskamera Nopeuskamera
seppo googlaa seppo googlaa
Ryppy lääkärinä osa XI Ryppy lääkärinä osa XI
90250 90250
Koronapropagandaa. Koronapropagandaa.
jyväskylän naiset jyväskylän naiset
Tämmöisellä ajokortti.. Tämmöisellä ajokortti..
nigga nigga
elämänkarhu elämänkarhu
Joulukalenteri 2021 - Luukku 22 Joulukalenteri 2021 - Luukku 22
väärä nappi väärä nappi
Muistatteko tämän tapauksen Muistatteko tämän tapauksen
Kuollut meri? Putin tappoi sen! Kuollut meri? Putin tappoi sen!
pieni sivupalkkihuumori. siitäkö tuo turahti pieni sivupalkkihuumori. siitäkö tuo turahti
paska perse pillu pornolehti paska perse pillu pornolehti
lappeenranta lappeenranta
 373 näyttökertaa, 1 viesti, 0.11 MB, 1 tiedosto, 27.01.2026 16:11:33
[ + 2 | ]

festaritunnelma

[85732] [7e57cbec5475d2d2.jpg] [0.11 MB] [1080x1187] [] []
7e57cbec5475d2d2.jpg

festari

 · 

ketamiini

(8)
27.01.2026 21:28:36 | 21:37:14
#735766 [+-] Piilota Suosittele

No osassa festareita jokainen vetää tyylillään.
Itseltäni paloi +1000mk festari liput + matkat + juomat + safkat(?) ja mitään en muistanut koko reissusta, kerrottiin vain että olin päissäni nakannut kännykän pielisjokeen, lentänyt jatkoklubilta ulos oksennettuani tuoppiin, ilmeisesti tehnyt vaihtarit farkkutakista nahkatakkiin (pöllinyt, kun oma takki hukkui) jne.

[ 1 viestiä | ]