neekeri varastaa sähköä neekeri varastaa sähköä
satelliittiantennin vartija satelliittiantennin vartija
Lontoon natsit 1 + vassari Lontoon natsit 1 + vassari
Ric with sluts 2 Ric with sluts 2
drift kingz drift kingz
börheä enkeli börheä enkeli
PiÆno PiÆno
je suis charlie je suis charlie
jäyskistä jäyskistä
Kettelauma Kettelauma
bensiksellä bensiksellä
Ihana nainen Ihana nainen
TRIMMAA PUSKAT TRIMMAA PUSKAT
spidercat spidercat
Treffi-ilta pielessä Treffi-ilta pielessä
ag-plöö ag-plöö
transulapset palestiinassa transulapset palestiinassa
Ihana nainen Ihana nainen
aamupala aamupala
mjäy mjäy
hyvin mahtuu hyvin mahtuu
rajumpi strippiklubi rajumpi strippiklubi
Ihana nainen Ihana nainen
näin AI toimii näin AI toimii
 373 näyttökertaa, 1 viesti, 0.11 MB, 1 tiedosto, 27.01.2026 16:11:33
[ + 2 | ]

festaritunnelma

[85732] [7e57cbec5475d2d2.jpg] [0.11 MB] [1080x1187] [] []
7e57cbec5475d2d2.jpg

festari

 · 

ketamiini

(8)
27.01.2026 21:28:36 | 21:37:14
#735766 [+-] Piilota Suosittele

No osassa festareita jokainen vetää tyylillään.
Itseltäni paloi +1000mk festari liput + matkat + juomat + safkat(?) ja mitään en muistanut koko reissusta, kerrottiin vain että olin päissäni nakannut kännykän pielisjokeen, lentänyt jatkoklubilta ulos oksennettuani tuoppiin, ilmeisesti tehnyt vaihtarit farkkutakista nahkatakkiin (pöllinyt, kun oma takki hukkui) jne.

[ 1 viestiä | ]