around the world around the world
hassu drinkkitemppu hassu drinkkitemppu
Miksi meillä on kädet? Miksi meillä on kädet?
Fartknocker Fartknocker
pawpawpaw :3 pawpawpaw :3
Paint-jouluk. 15. Joulutarina VIII; Joulupukki lyö mut ei pure Paint-jouluk. 15. Joulutarina VIII; Joulupukki lyö mut ei pure
mindfuck mindfuck
kuukerin nelli kuukerin nelli
Greta on iloinen Greta on iloinen
en tiedä miksi nauroin en tiedä miksi nauroin
OMG MÖRKÖ KAAPISSA!! OMG MÖRKÖ KAAPISSA!!
kun et suunnittele asioita loppuun asti kun et suunnittele asioita loppuun asti
Dimmugimmu had a dick, now he wants yours Dimmugimmu had a dick, now he wants yours
Jamalin vertical suplex Jamalin vertical suplex
salkkarit kissatappelu salkkarit kissatappelu
Kun luolasto.org vittuilee Kun luolasto.org vittuilee
Köyhä lapsuus Köyhä lapsuus
Tom runksii Tom runksii
Seuraava hahmo, jos akkeli pureisee nurmea Seuraava hahmo, jos akkeli pureisee nurmea
Lääke jossa on potkua Lääke jossa on potkua
Sammakot Sammakot
Naistenhuoneen ovi jäi auki Naistenhuoneen ovi jäi auki
Gamer Poop Skyrim Gamer Poop Skyrim
pullukka :3 pullukka :3
 629 näyttökertaa, 8 viestiä, 5.24 MB, 1 tiedosto, 10.01.2026 21:22:58
[ + 2 | ]

rungossa jotain vikaa kai

[85520] [893c39426bf41ad3-h264-low_res.mp4] [5.24 MB] [466x852] [39.07s] [] []

moottori

(14)  · 

auto

(729)  · 

heiluu

(11)
11.01.2026 00:19:30
#734352 [+4] Piilota Suosittele

Vähän näyttäs olevan runko poikki.
Tutuilla oli vanha mitsubishin colt, jonka runko oli keskeltä poikki aika pahan
ruosteen takia. Sinne useampi metri oli laitettu harjaterästä ja mikkilankaa vahvikkeeksi,
mutta ei vain tahtonut kestää menoa. Vedettiin sitten paska etupenkkien takaa rälläkällä
poikki ja vedettiin kahdella traktorilla erilleen.

Keskelle aukkoon laitettiin vanhasta moottorikelkasta suksi vähän ohjaamaan ja pitämään
kapiinia suoremmassa. Olihan tuo aika veikeä ajettava pellolla, kun jarruttamalla perä nousi ilmaan.

11.01.2026 16:48:03
#734418 [+-] Piilota Suosittele

Toi on kuin mun yks 900 saab kun ajoin sillä teletappimaan isoimman rakennuksen huipulle ja kun tulin alas jotain 2-300kmh nii pakoputki tippu eikä ovet enää auennu, tai oikeestaa niitä ei saanu enää kunnolla kiinni.
Piti myydä sekin mustalaisille vaikka se oli ihan banaanin muotonen.

11.01.2026 18:01:22
#734426 [+1] Piilota Suosittele

>>734418 Pitäs olla varovainen, että kun manneille rupeaa myymään, että onko
se kurkku vai banaani. Nämä on menny joskus sekasin ja jälkipyykki on vähän nihkeää.

11.01.2026 18:21:05
#734428 [+1] Piilota Suosittele

>>734426
Jälkeepäi vähä jopa vähä harmitti kun se tais olla ihan epänormaali ihmismanne, sillä jopa oli luovari mukana ja se autto mua täyttään sen, tarjos kahvit.
Se osti sen pikkuveljelleen joka valmistu amiksen autopuolelta.
Ajoin sen tesomalta hervantaan ja se sano jo soitellessa että ostaa näkemättä "et tua se vaa ja hän heittää sut kotiin." Sormet ristissä rukoilin koko matkan että älä nyt vittu hajoo kun se ranko sitä ihan kunnolla, ja itse ajoin sen paikalle ku ajaisin kipeää pillua.

11.01.2026 18:49:37
#734431 [+-] Piilota Suosittele

>>734428 Itekkin yhen mersun myyny mannelle. Ei minulla ole tapahtumasta mitään
moitittavaa. Asiallinen ja autot tunteva ukko se oli, jolla riitti juttua pommeista, mitä
se oli oman omistaman huoltamon kautta diilannut eteenpäin kunnostettuna.

Anto kyllä lenkkaria lähössä, että testas onko 270cdi:ssä viellä vedot tallella.
Tinki asiallisesti, kuten kaikki tekee ja lyötiin kättä päälle.
Netin kautta täytettin luovarit tunnusten kanssa, että homma oli sillä selvä.

Ei kuulunut jälestä, kuten lupaili, joten ei minulla ollut tuosta mitään
valittamista.

13.01.2026 00:34:58 | 00:35:19
#734540 [+-] Piilota Suosittele

Tollee mäki kitkutin moottoritiellä ja -tieltä ~30km 20 metrin päähän kotoota kunnes ei enää liikkunut, mutta syynä oli kyllä katkennut laturin piuha, ei auton runko sentäs. Kaikki ilmastointia myöden pois päältä paitsi pakolliset valot kun oli pimeä.

13.01.2026 01:37:23
#734557 [+1] Piilota Suosittele

>>734540 Työtutulla oli vanha dieseli vekotin, josta laturi oireillu tovin.
Sitten viimein lakkasi kotiin ajaessaan toimimasta. Käänsi kaikki vimpstaakkelit
pois valoja myöten, että riittää virta mahdollisimman pitkään.

Sen verran vanha, että kone ei sammunut vaikka virta loppuikin, mutta
syötön/seoksen säätö oli sähköinen, joka johti siihen, että kone kävi kunnolla vain sillä kierrosalueella
johon säätöventtiili jumittui virran loppuessa.

No manuaaliauton kierrokset pystyi pitämään melko vakiona vaihteiden ja kytkimen
yhteispelillä, että loppupelissä ei isoa ongelmaa edes tehnyt täydellinen virtojen puute.

13.01.2026 20:32:07 | 20:33:06
#734610 [+-] Piilota Suosittele

>>734557
Kyllä, melko kikkailua se oli mullakin, ja vaikka kyseessä oli vuoden 1999 auto, siinä oli kaikki mahdolliset lisävarusteet joista osaa ei edes voinut kytkeä pois päältä.

Ajattelepa jos nykyauton akku ei saisi enää lisävirtaa, myös sähköautojen koska niissä on näihin vempeleisiin ihan samallatapaa erillinen akku kuin polttomoottoreissa.

[ 8 viestiä | ]