Ransu Ransu
Joka sekunti lasketaan Joka sekunti lasketaan
Ruotsin Uskonnolinen suurlähetystö Ruotsin Uskonnolinen suurlähetystö
R.I.P. Mark Hollis R.I.P. Mark Hollis
Ei epätasapainoa tuolla... eikä täällä... Erinomaista! :3 Ei epätasapainoa tuolla... eikä täällä... Erinomaista! :3
Kebabhuumoria 1-6 (Realisti) Kebabhuumoria 1-6 (Realisti)
Mortti, katso! Mortti, katso!
Miten olla addiktoituneempi Luolas.. puhelimeen Miten olla addiktoituneempi Luolas.. puhelimeen
Kisuli Kisuli
Totuus Totuus
Valkosibale Valkosibale
MOAB MOAB
Jollakin jäi tanko maahan Jollakin jäi tanko maahan
Sleeping with human ;___; Sleeping with human ;___;
Raikasta Mt. Dewiä Raikasta Mt. Dewiä
Harjaa kissasi oikein Harjaa kissasi oikein
Jonnet ei muista irc-links -aikakautta Jonnet ei muista irc-links -aikakautta
Kaula parran kauhu Kaula parran kauhu
Aion nyt itkeä Aion nyt itkeä
Aurailemassa Aurailemassa
Terveisiä pormestarilta Terveisiä pormestarilta
R A H O I T U S R A H O I T U S
CAPTAIN AMERICA SAVES THE DAY CAPTAIN AMERICA SAVES THE DAY
Haha, minä myös Haha, minä myös
 517 näyttökertaa, 9 viestiä, 2.71 MB, 1 tiedosto, 10.01.2026 21:09:33
[ + 2 - | ]

dejavu

[85518] [903359b605ac3f24-h264-hd.mp4] [2.71 MB] [720x1280] [13.38s] [] []

sutii

(7)  · 

traktori

(47)
10.01.2026 22:53:26
#734341 [+1] Piilota Suosittele

En ole asian tuntija, mutta eikös kauhan piikeillä vois jarruttaa painamalla tiehen? Volvokuskilla jännät paikat :D

11.01.2026 19:54:29
#734435 [+1] Piilota Suosittele

>>734350
Aika hyvin se piti kuiteski kuormaajan näpeissään, ei päästänyt linkkuun vaan suoristi. Tollasessa tilanteessa kaikki tapahtuu niin nopeasti, joten en lähtis ainakaan itse moralisoimaan kauhan käytöstä. Pahimmassa tapauksessa se ois Volvon täräyttämään tota pakittavaa autoa vasten jolloin oltais jo keskusteltu korvauksista ja vakuutuksista. Nyt selvittiin vaan säikähdyksellä

11.01.2026 20:29:01
#734438 [+1] Piilota Suosittele

>>734435 Huonosta kokemuksesta tietää, että linkku-ohjattavat on käytännössä mahdottomia
ohjata sivuluisussa ainakin tyypillisillä tavoilla.

Ei onnistunut katepillarilla eikä tekalla, joista kokemuksia :)

11.01.2026 21:08:31
#734441 [+1] Piilota Suosittele

>>734438
Juu, linkkuvehkeet käyttäytyy ihan eri tavalla verrattuna autoihin varsinkin sivuluisussa. Tossa oli helvetin hyvät mahikset että koko paska ois lähteny pyörimään enemmänkin, mut nyt selvittiin yhdellä piruetilla

11.01.2026 23:35:17
#734446 [+-] Piilota Suosittele

>>734441 Tuo tausta minua vähän huoletti, että mitä siellä oli.
Tasamaa vai toinen mäki, kun ei usvalta oikein nähnyt selväksi.

Tasamaalla pillari kyllä stoppaa itestäänkin ilman isompia hämminkejä, mutta
jos siellä olis ollu toinen rinne/oja, niin sitten tuo olis voinu olla pikkuinen ongelma
liukumisen jatkuessa yhtään pidempään.

[ 9 viestiä | ]