yrmy :3 yrmy :3
Dacia ja Mercedes Dacia ja Mercedes
hahaa :3 hahaa :3
Pihvi Pihvi
Löyhytteli Löyhytteli
äänet ei muka ratkaise äänet ei muka ratkaise
Minimunat servattu Minimunat servattu
Paavi onkin veleho!!!! Roviolle!!! (ei sinne pelitaloon) Paavi onkin veleho!!!! Roviolle!!! (ei sinne pelitaloon)
Onneksi on looppinappula Onneksi on looppinappula
Paras ps :3 Paras ps :3
hyvää yötä :3 hyvää yötä :3
Muutama yksittäistapaus Muutama yksittäistapaus
Valupertin posse illallisella Valupertin posse illallisella
Vitun papukaija :D Tänne ne chilit :D Vitun papukaija :D Tänne ne chilit :D
Musta vyö karatessa Musta vyö karatessa
Illan naurut Illan naurut
N-word N-word
Ipa ja Kenway Ipa ja Kenway
MURHAJA AKKU!!!!!!!!!! DDDDD-----: MURHAJA AKKU!!!!!!!!!! DDDDD-----:
hypnoottista hypnoottista
kakkapeppu :3 kakkapeppu :3
mitä noituutta tämä on :3 mitä noituutta tämä on :3
Hermo haluaisi kirjoittaa lisää uskonnosta Hermo haluaisi kirjoittaa lisää uskonnosta
Gondola ei enään katsele vain sivusta Gondola ei enään katsele vain sivusta
 413 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.75 MB, 1 tiedosto, 15.12.2025 00:20:18
[ + 0 | ]

ahdistelija

[85127] [f80ccd65661540e5.png] [0.75 MB] [860x1081] [] []
f80ccd65661540e5.png

steam

(16)  · 

epic

15.12.2025 00:35:58
#731246 [+-] Piilota Suosittele

Steamilla on harvinainen monopoliasema. Kaikki käyttävät sitä, koska kaikki pitävät siitä. Mitään hämärää kikkailua tai aseman väärinkäyttöä ei ole tarvittu, lampaat seuraavat täysin omasta halustaan.

15.12.2025 01:44:57
#731259 [+1] Piilota Suosittele

>>731246 Onhan sitä periaatteesta kritisoitu monopolin hankkimisesta ja tuosta 30% osuudesta, josta
on tullut alan standardi.
Toisaalta ne on viellä onnistuneet tarjoamaan palvelua, jota asiakkaat haluavat tukea.
Epic ei miljardi investoinnillakaan ole onnistunut valvea haastamaan, vaikka antavat pelejä ilmatteeksi.

20.12.2025 03:53:53
#731711 [+-] Piilota Suosittele

>>731259
>>731246
Johtuu siitä, että Gaben on pelaaja joka teki palvelun pelaajille. Epicit ja muut Originit on taas bisnesmulkkujen tekemiä. Silloin kun aikoinaan pelasin Bäfä 3:sta, niin valtaosa mun kavereista oli samoilla linjoilla kuin mä. Eli BF3 oli ainoa peli jonka takia origin käynnistettiin, koska se oli pakollista. Hyvin harvalla oli muita pelejä originissa kuin BF3

[ 4 viestiä | ]