Ongelman tunnistus mikroskoopilla Ongelman tunnistus mikroskoopilla
Ihana nainen Ihana nainen
Dementikko Dementikko
Kesäneito Kesäneito
lasipesuneste lasipesuneste
Torstaina nähdään tuksu viisuissa Torstaina nähdään tuksu viisuissa
Tarjosi karkkia Tarjosi karkkia
Markku Markku
Kenet toisit takaisin? Kenet toisit takaisin?
jumissa jumissa
Pian niitä saa Pian niitä saa
Ihania naisia Ihania naisia
Se aika vuodesta taas Se aika vuodesta taas
Huora Huora
Oikein Oikein
Tsemppiä senkin paviaanit Tsemppiä senkin paviaanit
Junaleikki Junaleikki
Kolmekymppiset ennen ja jälkeen. Kolmekymppiset ennen ja jälkeen.
Teki drinkin Teki drinkin
Veti leukoja Veti leukoja
Liputuspäivä Liputuspäivä
Tissit Tissit
Plöö Plöö
Ihana nainen Ihana nainen
 974 näyttökertaa, 6 viestiä, 26.14 MB, 2 tiedostoa, 17.02.2019 20:33:40
[ + 3 | ]

Valkoneekeri, alalaji: elämäm_koulu (nisti)

[24576] [nisti1.mp4] [9.16 MB] [854x480] [] []
[24575] [nisti2.mp4] [16.97 MB] [854x480] [] []

white nigger

(6)  · 

whigger

(5)  · 

elämänkoulu

(38)  · 

elämäm kullu

 · 

elämäm

 · 

koulu

(74)  · 

neula

(5)  · 

ei osaa

(21)  · 

nisti

(97)
17.02.2019 22:52:52
#160911 [+-] Piilota Suosittele

Naurattaa ku mulla on niin syvällä suonet, et varjoainekuvauksessa pitä lääkärin ultrata suonet, jotta saatiin piikki kii. Tuumasin sille hoitsusetälle, et ei minusta ainakaan narkkaria tuu. Hoitsusetä nauro, et ne ei kestä mitään. Vinkuvat ku siat ku näyttääki neulaa ja silti pukkivat itteään ku neulatyynyä...

28.11.2020 20:17:48
#414191 [+-] Piilota Suosittele

>>414189
En, vaan geneettinen "vika". Samoin ku sydämmen yks iso verisuoni on pikkasen "väärässä" paikkaa. Kardiologin jo pikkasen tuskastu ku yritti ettiä...

[ 6 viestiä | ]