Wabuu Wabuu
Prkl Prkl
Kissat usa:n puolesta Kissat usa:n puolesta
Nii saatana :D Nii saatana :D
Joulusuklaa Joulusuklaa
Miettii Miettii
Poika ja ilves Poika ja ilves
Saisikos olla rintapaloja? Saisikos olla rintapaloja?
Karauta tällä Escobaariin Karauta tällä Escobaariin
Päivän piristys Päivän piristys
Siinä sitä nähdään ettei raha tuo hyvää makua. Onhan tuo Lambo n Siinä sitä nähdään ettei raha tuo hyvää makua. Onhan tuo Lambo n
Klassikko Klassikko
Let life unfold Let life unfold
Gomppania Spärde XD Gomppania Spärde XD
sankari sankari
Psykoosi indeksi maakunnittain Psykoosi indeksi maakunnittain
Rane Rane
Itsepuolustus Itsepuolustus
jonnet ei muista jonnet ei muista
Suvabird Suvabird
Haista vittu hiiri Haista vittu hiiri
Bladerunning Bladerunning
Hollywood Hollywood
Vumpalukki Vumpalukki
 437 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 05.12.2025 06:39:25
[ + 2 | ]

Transformers

[84926] [tiedosto.jpg] [0.15 MB] [673x1600] [] []
tiedosto.jpg

transu

(158)  · 

mielisairaus

(55)
05.12.2025 07:54:09
#729914 [+3] Piilota Suosittele

Asiat on liian hyvin, jos jonkun ongelmat ovat tuolla tasolla.

Reilu 30-vuotta sitten, tuokin laholatva olisi saanut psykiatrilta mömmöt, tai osasto passituksen jonka seurauksena kieroon kasvanut minäkuva olisi oikaistu ja hänestä olisi EHKÄ tullut tuottava yhteiskunnan jäsen.

Nyt nuo mielenterveys ongelmaiset saavat "tukea ja ymmärrystä" harhoilleen, jonka lisäksi he voivat tukea toisiaan harhoissaan ja vaatia yhteiskunnalta palveluita harhojensa toteutukseen.

05.12.2025 07:59:20
#729915 [+3] Piilota Suosittele

Suljetulle tuollainen pitäisi laittaa etsimään nurkkia pyöreästä huoneesta.
On olemassa oikeasti sairaita ihmisiä ja tällaisten hoitoon ei pitäisi käyttää minkäänlaisia varoja tai resursseja.

05.12.2025 17:11:50
#729957 [+3] Piilota Suosittele

Psykiatri oli eka joka puhu totta eikä myötäillyt vain tota hullua nii itkettäähän se.
Äkkii vaa hakee sympatiaa muilta hulluilta netistä ja haukkuun psykiatri kuinka se on huono työssään ja tahallaa ilkeä:D

05.12.2025 17:42:07
#729965 [+1] Piilota Suosittele

>>729918
Tässä on mun ongelma jonka voit lukee netissä, tossa linkki mun identiteettiin netissä ja tosiaan.. Tossa mun diagnoosi jonka voit kans lukee netistä. Samoin täs mun sukupuoli joka selitetään netissä.

Minkä vitun takia sä et usko mua?! Paska psykiatri !

[ 10 viestiä | ]