Tuijotus Tuijotus
Kaikkea ajateltu Kaikkea ajateltu
Kutemattomille isän evästä Kutemattomille isän evästä
Julianin koettelemus Julianin koettelemus
Pelasti kamunsa Pelasti kamunsa
Ilkeät tölkit ja pullot Ilkeät tölkit ja pullot
Normitiistai Normitiistai
Hyvää syntymäpäivää Kenway Hyvää syntymäpäivää Kenway
Ei riitä Ei riitä
"And Finland loses again!" "And Finland loses again!"
Lesbian Lesbian
Blue Man Group Blue Man Group
Luomuteurastaja - Ketonen ja Myllyrinne Luomuteurastaja - Ketonen ja Myllyrinne
Sininen menneisyys Sininen menneisyys
Ei ole vaan tarpeeksi somppua geeneissä lauralla Ei ole vaan tarpeeksi somppua geeneissä lauralla
Harry "motherfucking" Potter Harry "motherfucking" Potter
Onko näin? Onko näin?
Love is strong! Love is strong!
SO PROGRESSIVE SO PROGRESSIVE
elämän kullu elämän kullu
Rottatarjous Rottatarjous
Fwoo Fwoo
Saunanlämmityksestä vastaava mestari käy tarkastuskierroksella Saunanlämmityksestä vastaava mestari käy tarkastuskierroksella
Maistan vain :3 Maistan vain :3
 465 näyttökertaa, 4 viestiä, 11.19 MB, 1 tiedosto, 28.11.2025 19:15:26
[ + 1 | ]

Korealainen mafia

[84725] [VID_25150102_214720_886.mp4] [11.19 MB] [720x1280] [21.22s] [] []

transu

(158)  · 

mafia

(5)  · 

korea

(33)
29.11.2025 01:02:28
#728766 [+-] Piilota Suosittele

Mulle on käyny aivan liian monta kertaa just näin ku oon sielläpäin ollu seikkailemassa... mutta kokemuksia kaikki sinänsä eikös mitä?

30.11.2025 15:49:20 | 15:50:37
#729033 [+-] Piilota Suosittele

Vaikka vihaan animea ja sen larppausta, haluaisin käydä edes kerran Japanissa kokemassa, että minkälainen kansa ja sen mentaliteetti sellaista tuottaa.
Ongelmana olisi se, että jos sinne menisin, en menisi mihinkään suurkaunkiin ja niiden ulkopuolellahan ne ihmiset lie aika samanlaisia kuin me täällä Suomessa.
Minulla on viha/rakkaus -suhde Japaniin. Toisaalta minulla on viha/rakkaus -suhde myös Suomeen ja täysin samoista syistä: Vihaan kaupunkilaisia ja rakastan itse maata.

30.11.2025 15:54:49
#729037 [+-] Piilota Suosittele

Japani kielenäkin on sen verran selkeästi samaa sukua suomenkielen kanssa kuin madjaarikin, että jos sitä kuulee puhuttavan hiljaa taustalla, sen voisi kuvitella olevan suomea.

[ 4 viestiä | ]