Ihan tuli tippa linssiin Ihan tuli tippa linssiin
Nice Nice
Expert Expert
Tutkimus menossa Tutkimus menossa
soti et mä oon valkone :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( soti et mä oon valkone :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Gay Gay
<3 <3
Ihanat naiset kookontui Ihanat naiset kookontui
Et laita sitä koronarokotetun verta Et laita sitä koronarokotetun verta
Media valehtelee tässäkin uutisessa koko otsikon voimin Media valehtelee tässäkin uutisessa koko otsikon voimin
Cyberpunk Luolasto - Pohdiskelua turvapaikassa Cyberpunk Luolasto - Pohdiskelua turvapaikassa
Miettikää.. Miettikää..
Burgerit omatekeminä Burgerit omatekeminä
Ano yrittää olla nokkelana Ano yrittää olla nokkelana
Nahka päällä Nahka päällä
Läskimoottori Läskimoottori
nergromancy nergromancy
Viduttaako? Viduttaako?
Elton ja afgaanit.. Elton ja afgaanit..
Betonia työmaalla Betonia työmaalla
Muinais Oulu Muinais Oulu
Dick A clock Dick A clock
Gorre Jatkuu Gorre Jatkuu
Koronarokotevastaisten logiikka Koronarokotevastaisten logiikka
 462 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.11 MB, 2 tiedostoa, 11.11.2025 22:59:03
[ + 4 - | ]

Posti ja Prisma

[84451] [tiedosto_1.jpg] [0.05 MB] [680x421] [] []
tiedosto_1.jpg
[84450] [tiedosto_2.jpg] [0.06 MB] [732x620] [] []
tiedosto_2.jpg

posti

(24)  · 

prisma

(10)
12.11.2025 05:22:28 | 05:23:03
#726532 [+-] Piilota Suosittele

Jo on aikakin, ja vaikka mulla on ihan normaali taktisen kompakti (pieni) kikkeli, niin se ottaa aina etureunaan kiinni tai on paskassa jos.. tai siis kun ripuloin.

12.11.2025 18:20:15
#726556 [+-] Piilota Suosittele

>>726532
Ookko muuten koskaan kokeillu pissata seisaaltaan?

Ei vaites, nykyajan pytyt on ilmiselvästi aivan liian pieniä ku kuulee yhen jos toisenki miesoletetun valittavan just tosta samasta. Mun kohalla ongelma on paskomisessa. Vaikka miten yrittäis istua ihan vaan etureunan päällä ja asetella herkkupepun sinne pöntön sisäpuolelle niin perkele on aina istuimen takareunus paskassa. Ma ei ummarta.

13.11.2025 02:18:33
#726593 [+-] Piilota Suosittele

>>726556
Tähtää sinne pönttöön, vaikka perseenreiällä tähtääminen voikin olla haastavaa. Mä käyn nykyään enää istualtaan kusella, kun seisten se alottaa seinästä ja sitten toisesta, lopulta lattiasta ja rakko onkin sitten jo tyhjä.

[ 5 viestiä | ]