kelantue kelantue
Puhelias tarjoilija Puhelias tarjoilija
Tätähän tämä on... Tätähän tämä on...
Aamen Aamen
I regret nothing >:3 I regret nothing >:3
jojoke jojoke
Oluen hintaa ette nosta! Oluen hintaa ette nosta!
Pallotemppu Pallotemppu
Marilyn Manson - Cake and Sodomy Marilyn Manson - Cake and Sodomy
Kissa Kissa
snuggle buddy :3 snuggle buddy :3
Ice-o-lated Coral! Ice-o-lated Coral!
turvapaikan hakijat turvapaikan hakijat
Lihuora sekoilee sanoissaan, kuten aina Lihuora sekoilee sanoissaan, kuten aina
Amiga musaa Amiga musaa
Naisia! Naisia!
Vastauksia! Vastauksia!
Hieno suoritus! Hieno suoritus!
tassut :3 tassut :3
olen tartsan :3 olen tartsan :3
Pettämätöntä logiikkaa Pettämätöntä logiikkaa
Nalle lukee Nalle lukee
Hurr hurr <3 Hurr hurr <3
Toinen pietarilainen kommunalka Toinen pietarilainen kommunalka
 496 näyttökertaa, 11 viestiä, 3.18 MB, 1 tiedosto, 11.11.2025 13:04:46
[ + 0 | ]

Oon toi kellä on rotta paita

[84434] [20251111_120040.jpg] [3.18 MB] [4608x2592] [] []
20251111_120040.jpg

heimosenkeimo

(82)  · 

tarha

 · 

rotta

(167)
11.11.2025 19:32:09
#726472 [+3] Piilota Suosittele

Mitä tää on? Ei yhtään vähemmistön edustajaa kuvassa! Joku uusnatsien rasismileiri?

88

Joo löytyhän se koirapillikin sieltä. Vitun natsit, saatana.

11.11.2025 22:55:14 | 23:06:50
#726502 [+-] Piilota Suosittele

>>726423
>>726427
>>726440
>>726496
Lapsista tasan yks tyttö alaoikeella joka hymyilee, sekä tädeistä tasan yks yläoikeella. Tädeistä toisella vasemmalta puuttu ylä- ja alahuulethuulet että se oli kuin skeletor naamalla niin että kaikki hampaat näky, niin valokuvaajan piti laittaa taskulamppu kattoon sen kohdalle ettei sen psykopaatin naama paljastu. Muutenkin kakarat saatiin hiljaseks vain laittamalla niiden juomapulloihin Cherryä niin usein että päiväkotiryhmän nimeks annettiin kirsikat. Lapsista toinen ylävasemmalla vetää nuuskaa huuleen. Lastentarhan tädit pitää toisiinsa 30cm rakoa koska tämän lähemmäs toisiaan eivät halua tulla ellei ole pakko kerran vuodessa valokuvauksien takia. Mikään oikea valokuvausliike ei suostunut tonne tulemaan joten kaljapalkalla ja diapameilla lahjottiin foton ottamaan @Elmer1

On varmasti ollu hieno paikka, näin niitä luolastolaisia tehtiin ennen

[ 11 viestiä | ]