>>723167 Tottakai tappelee, ne tappelee joko länttä vastaan, ja jos länsi olisi tuhottu, jopa samanmielisiä muita muslimeita vastaan. Kunhan pääsee tappamaan ja raiskaamaan vaikka Suomeen.
[
2 viestiä
|
]
⭰
"Henri on kakkapylly"
rankka viikko
Kuten Ranskassa sanotaan...
Nyt pitää mäkkäri sulkea
Kela has no money to you
Barbi
But ma'am Im a muslim
Norjalaisten ja Englantilaisten herrasmiesmäinen laivataistelu