Oikealta tulevaa kannattaa väistää, mutta oikealta tuleva tuli aika vitun nopeasti keskellä parkkipaikkaa. Ihan oikein molemmille, ajattele jos sieltä olisi tullut taapero, eihän sitä näe autojen välistä.
Ympäri maailman spandexeja yhdistää: -Liian kova tilannenopeus. -Kyvyttömyys reagoida yllättäviin tapahtumiin. -Itsesuojelu vaiston heikkous tai puute. -Kyvyttömyys ymmärtää oman toiminnan virheet. -Putkinäkö, ei kykene havaitsemaan ympärillään tapahtuvaa muuta liikennettä kun vauhti on tarpeeksi kova. -Harhaisuus omasta nopeudesta ja massasta, "Kyllä mä ton 70km tunnissa kulkevan yhdistelmän pystyn ohittamaan oikealta 30cm leveää kaistaa myöten ja jos tulee lähelle niin pusken sen kauemmas".
[
2 viestiä
|
]
⭰
vitun amish drifting
kohti ääretöntä ja sen yli!
nyt selvitetään tää tässä
Tämän takia Tutankhamon kuoli
keilarata
Heitä homo voltti
Läheltä piti
Eka kerta
Ukkosiskustettu
luisuttelua
tämän ei pitäisi olla hauskaa
tuli paniikki
ulosajo
yllätyys
tais sattua
ilotulite
kurvaili :D
Menetti kamunsa.
spandexit siirtyy nyt muualle
Otettiin pikku kisa
Leader: Peloton
Jos kolareista näytettäis kuvia niin ihmiset ei ajais niitä niin