Rasistiset DMT hallusinaatiot Rasistiset DMT hallusinaatiot
Ryppy jakaa viisautta osa X Ryppy jakaa viisautta osa X
ime silloin munaa ime silloin munaa
älkää tulko suomeen älkää tulko suomeen
Videokokoelma Videokokoelma
Elokapina Elokapina
runkku runkku
JPF-nosto oy JPF-nosto oy
Kunniattomat paskiaiset Kunniattomat paskiaiset
allahu akbar allahu akbar
Tissi suussa Tissi suussa
pelastakaa suomi pelastakaa suomi
Lahjakkaita esittelijöitä Lahjakkaita esittelijöitä
Tyä ukkoa vituttaa Tyä  ukkoa vituttaa
Kehitys Kehitys
moi poliisisetä moi poliisisetä
ihana nainen ihana nainen
prööt prööt
molested by downie molested by downie
Kiinalaiset pissatytöt Kiinalaiset pissatytöt
jonnet ei muista jonnet ei muista
Pätmän Pätmän
tiger juggs tiger juggs
Stop lying noob! Stop lying noob!
 454 näyttökertaa, 13 viestiä, 3.82 MB, 1 tiedosto, 03.09.2025 11:49:16
[ + 2 | ]

kujeili

[82783] [1018deec25b024fd.mp4] [3.82 MB] [460x368] [81.40s] [] []

baari

(56)  · 

jekku

(84)  · 

olut

(237)
05.09.2025 10:56:54
#715322 [+-] Piilota Suosittele

Tuossa ei ole mitään hauskaa >=( joudut venaamaan ku ekat kaljat vaahtoaa sen 7min ja juot ne 5 minuutissa joku kuus, kaheksa ekaa kuten nyt.

20.10.2025 19:51:06
#722748 [+-] Piilota Suosittele

>>722659
Närästys ei ole ongelma ollut juuri koskaan, kaasuntuotto tai läpikulku on. Siksi suosin lonkeroa hieman vaikka maksaakin 2-3x enemmän. Tulee röyhtäsynä sen kaasut.

20.10.2025 21:32:25
#722798 [+-] Piilota Suosittele

>>722748
Sitten ku on refluksia niin haluaa kaataa tuotteen lasiin, jossa siitä lähtee suuri osa hapoista pois kuitenkaan pilaamatta tuotteen makua.

20.10.2025 21:44:24
#722810 [+-] Piilota Suosittele

>>722808 tuplapukki on kunnon vaahtobileet tason olutta. et saa sitä puolen litran tölkkiäkään alas ilman että röyhtäilet lähes vispipuuromaista vaahtoa. siksi suosittelen karhua, tai jos alko on auki niin ihan leijona viinaa

20.10.2025 22:02:14 | 22:06:29
#722814 [+-] Piilota Suosittele

>>722812 oon tässä viikon tai pari juonu joka päivä puolen litran viinapullon ja onko muka sunmielestä mulla menny överiksi täällä internetissä? kysynpähän vain koska oot yksiselitteisesti väärässä

21.10.2025 16:03:01
#722902 [+-] Piilota Suosittele

>>722814
Nii mut se ei jää siihen puoleen litraan jos sulla on enemmän, tän takia ostin kaljaa aikaisemmin vain 16 kerrallaan, usein vain 12 per päivä, mutta nyt ei ole sen kanssa ongelmia, ostan vajaaksi viikoksi kerrallaan ja 24 kaljaa ei aiheuta kummempia krapuloita.

[ 13 viestiä | ]