haaskaan aikaa haaskaan aikaa
älä nakuankka tunge sitä perseeseen älä nakuankka tunge sitä perseeseen
rakettiryhmä mulla on housuissa rakettiryhmä mulla on housuissa
Niin börheää meininkiä :3 Niin börheää meininkiä :3
niksipirkka niksipirkka
asennusmusiikkia asennusmusiikkia
Hamasin Sanomat ja GDPR Hamasin Sanomat ja GDPR
Börh Börh
negatiivinen asiakaspalaute negatiivinen asiakaspalaute
mun duuni mun duuni
ilotulite ilotulite
Anna persettä ! Anna persettä !
herkkupiza napolista herkkupiza napolista
Nörtti Nörtti
Herra Ankka Herra Ankka
snu snu snu snu
uusi vuosi uudet kujeet uusi vuosi uudet kujeet
masked watcher masked watcher
Treenaamisen tulos Treenaamisen tulos
Tiistain puuma Tiistain puuma
Sopranos Sopranos
megabonk megabonk
ET haluaa soittaa kotiin ET haluaa soittaa kotiin
Floppotron - At doom's gate (E1M1) Floppotron - At doom's gate (E1M1)
 592 näyttökertaa, 4 viestiä, 10.43 MB, 1 tiedosto, 23.11.2024 23:17:07
[ + 4 - | ]

Miehen paras ystävä

[75066] [tiedosto.mp4] [10.43 MB] [460x458] [217.00s] [] []

koira

(1228)

koditon

(11)

narkkari

(48)

rikollinen

(111)

huume

(56)
24.11.2024 10:33:15
#661723 [+-] Piilota Suosittele

valitettavasti koiruli ei ole ikuinen.. mitenhän hepulle käy, kun murrella ikä tulee vastaan.. saattaa samalla viikolla mennä ittekki, jos ei oo saanu elämäänsä järjestykseen.

25.11.2024 04:12:18
#661900 [+-] Piilota Suosittele

Mulla ei sentään oo taustalla mömmöjen väärinkäyttöä, mutta ymmärrän tasan tarkkaan tän hemmon selityksen koirista. Sanonki tuota omaa sessuani terapiakoiraksi. Sillä on nyt ikää 11,5 vuotta. Ku siitä aika jättää niin sen jälkeen oikeastaan millään ei oo enää mitään merkitystä. Sitten joku päivä istun nojatuoliin, tyhjennän henkilökohtasen apteekkini monella litralla tiukkaa viinaa.

25.11.2024 22:28:36
#662080 [+-] Piilota Suosittele

>>662048
Juu ei. Pennun kanssa pitäis kyetä leikkimään ja ulkoilemaan paljon. Kroppa on menny vuosi vuodelta vaan paskemmaksi ja liikkuminen alkaa olla jo saamarin kivuliasta ku nivelet ja selkä brakaa. Ois väärin ottaa pelkkää kotikoristetta ku kyllä koiran pitää saada lenkkeillä ja touhuta reippaasti. On mulla nuo linnut täällä kuitenki, mutta niihin ei oo niin kovaa tunnesidettä ku sessuun. Todennäkösesti olisivat vaan tyytyväisiä ku tää talipallo tulis ruokalistalle.

[ 4 viestiä | ]