Jos kaikille jaettais miljoona €/£/$ tai vaikka tasapuolisesti varat, olis vuoden parin päästä niillä alunperin rikkailla useita miljoonia, vassareilla lähinnä velkaa ja vinkumista..
RAHALLA TEHDÄÄN RAHAA ja siitä hyötyvät kaikki, jopa sinä, vitun sossurotta.
[
2 viestiä
|
]
⭰
purrito
Mölli
perjantai!
Konstaapeli ja apulaiskonstaapeli
Opettavainen aapinen
Hyvä löytö :3
cinnamon
YLÖS! >:3
kissa,kynä,vitsi
Jotkut börheät haluavat vain epänähdä maailman palavan ;__; >