Patalappujen kosto: Kristiina Kirnuttava Patalappujen kosto: Kristiina Kirnuttava
Ruokakameleontti Ruokakameleontti
Metripizza Metripizza
Hommahopot on kyllä niin tyhmä ihmisryhmä Hommahopot on kyllä niin tyhmä ihmisryhmä
Me rakensimme tämän kaupungin rock n rollilla Me rakensimme tämän kaupungin rock n rollilla
vesi vastaan saksalainen olut vesi vastaan saksalainen olut
Brittiläiset mittayksiköt Brittiläiset mittayksiköt
rakkautta vain... rakkautta vain...
jumppaa jumppaa
Runksikaa mun kainalolle Runksikaa mun kainalolle
läski paska kuntoilee läski paska kuntoilee
John Dever - Take Me Home, Country Roads John Dever - Take Me Home, Country Roads
Aivan vitun laitonta Aivan vitun laitonta
south park south park
xzibit & ismo laitela xzibit & ismo laitela
Wtf Wtf
Tikka Tikka
Mountain retkellä Mountain retkellä
Eipä tässä mitään kummempia... Eipä tässä mitään kummempia...
The Lord of the Rings Cast, 1999 The Lord of the Rings Cast, 1999
Omituinen lettu Omituinen lettu
Schmackos Schmackos
hyvien vanhojen aikojen muistelua hyvien vanhojen aikojen muistelua
BUK-Kake Randelin BUK-Kake Randelin
 493 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.65 MB, 1 tiedosto, 21.07.2025 14:42:23
[ + 2 | ]

pikku remppaa

[81917] [aaf5578e14889574.mp4] [2.65 MB] [576x1024] [21.27s] [] []

21.07.2025 20:48:24
#707697 [+1] Piilota Suosittele

>>707688 Ei tuo ole, kuin julkisivu elementti, joka ei lähtökohtaisesti
ole kantava seinä. Näkee tuosta harjaterästen sivutuen vähyydestäkin, että
raskasta taakkaa ei ole suunniteltu kestämään.

Mutta en silti oikein usko, että tuolla toimenpiteellä on suunnitelleen insinöörin
hyväksyntää.

21.07.2025 22:25:32
#707760 [+-] Piilota Suosittele

>>707697 Kyllä tuossakin luulisi olevan painoa päällä jonkin verran, joten siinä ei ole tarvinut rakentamisvaiheessa käydä kaksistakaan mokaa, että joku paikka pettää.

21.07.2025 23:22:19
#707775 [+-] Piilota Suosittele

>>707760 Huomaat, että seinä loppuu tuohon ns. parvekkeen
lattiaan/alapuolen seinän yläreunaan. Siellä on takana varsinainen pilari/lattia elementti
johon tämä julkisivuelementti on kiinnitetty omista hakasistaan/kiinnikkeistää, jotka on yleensä valettu
umpeen ennenkuin siihen puotetaan uutta päälle.

Väittäsin, että tuon vahvemman keskipalan takana menee sitten kantava pilari/seinä.
Piikkaavan ukon takana näkyy oletettavasti
varsinainen kantava pilari kerrostalon nurkassa.

Suunnittelijasta kiinni, että miten kyseinen rakennelma on oikeasti toteutettu,
mutta noin karkea oma arvio, jolle jätän silti mahdollisuuden olla päin vittua.

T: Elementtityöntekijä joka tekee tuntitöinä pilareita ja naapurihallissa
tehdään noita seiniä.

[ 6 viestiä | ]