Nykylääketieteen avulla voidaan poistaa nettitrollin ego suoraan otsalohkosta nenäsieraimen kautta. Kivuton toimenpide ja ei vaadi leikkausta. Suosittelen!
[
2 viestiä
|
]
⭰
MItä tuli taas tehtyä
rahdin metsästäjät
Romani kompilaatio
Ei ole Suomalaisilla varaa ostaa sadan euron lihoja grilliin