isoisä isoisä
Paska Paska
Luolastolainen Luolastolainen
Sillon ku miä olin nuari Sillon ku miä olin nuari
"Voitto on minun!" "Voitto on minun!"
Kaikkea sitä Kaikkea sitä
Ei huolta Ei huolta
En venyttele koskaan En venyttele koskaan
Olette turvassa Olette turvassa
Tytejä (zoom) Tytejä (zoom)
Dan Canuck Dan Canuck
Nörtti asioiden ytimessä Nörtti asioiden ytimessä
Selviytyminen ei taattu Selviytyminen ei taattu
A bit of love A bit of love
Yligersandin normipäivä Yligersandin normipäivä
Niin ;_; Niin ;_;
Nintendon kuvalliset ohjeet Nintendon kuvalliset ohjeet
Jou mata mou Jou mata mou
Paint-Joulukalenteri 2017 Luukku 2 Paint-Joulukalenteri 2017 Luukku 2
Doing taxes is ruff Doing taxes is ruff
Gachi Muchi 64 Gachi Muchi 64
EU aina määrämässä :D EU aina määrämässä :D
Hyvä perse Hyvä perse
Sarumanin hyväksymä takamus Sarumanin hyväksymä takamus
 858 näyttökertaa, 15 viestiä, 4.9 MB, 1 tiedosto, 19.05.2025 06:38:02
[ + 6 - | ]
👑 Katsotuin 19.05.2025.

Spandex 🤡🤡🤡🤡

[80777] [tiedosto.mp4] [4.9 MB] [480x864] [29.17s] [] []

spandex

(50)

pellet

pyöräilijät

(149)

haittasuomalainen

(59)  · 

kiusankappale

(5)  · 

loinen

(125)  · 

torakat

(81)  · 

spandex homo

 · 

pyörähintti

 · 

pyörähomo

(6)  · 

pyöräterroristi

(9)
20.05.2025 11:16:15
#698590 [+-] Piilota Suosittele

>>698569

Keikkojen ohessa itse olen kyllä huomannut ettei esim, jonottaminen ole monella enää hallussa. Huudetaan ratin takana, ikään kuin se auttaisi sitä jonottamista. Ehkä kyseessä on kiukun poisto ettei kohteessa kiukutella?

22.05.2025 09:27:44 | 09:28:21
#698813 [+-] Piilota Suosittele

>>698479
Tunnistan tien, tie (e: suojatie tuossa ihan vieressä) on talkoovoimin rakennettu lapsille joita kuoli jatkuvasti tuolla. Enempi en kerro, mutta tuo on todella vaarallista pyöräilijöille ajaa autotiellä juuri tuossa missä on mutkia ja mäkiä, sieltä kun tulee tukkirekka vastaan kuten usein, joutuu kyllä sukeltamaan penkan kautta monesti, ja tässä se olisi aika paha.

Sen kerron, että erittäin yleinen reitti pyöräilijöiden ja moottoripyöräilijöiden keskuudessa joka perkeleen kesä kun mökille ajaa ja saa varoa >=(

[ 15 viestiä | ]