Tiedettä. Tiedettä.
Jeccu :D Jeccu :D
Takinkääntäjä II Takinkääntäjä II
Heviparta kalassa Heviparta kalassa
Sit vielä ei oo mikron kestävä Sit vielä ei oo mikron kestävä
Kosto elää Kosto elää
Steal their looks Steal their looks
Näin tehdään kermaperunoita Näin tehdään kermaperunoita
Scientism Propaganda Scientism Propaganda
Oma kuva Oma kuva
hehe hehe
Stalkkeri Stalkkeri
vinossa22 vinossa22
Kino der toten act 1 Kino der toten act 1
Tuhma ihanuus Tuhma ihanuus
=@.@= =@.@=
Terminator muzak Terminator muzak
Aika sexbätängg aropupu Aika sexbätängg aropupu
Takinkääntäjän kosto Takinkääntäjän kosto
kissakasa kissakasa
Logistiikan ihmeet nro: 34324 Logistiikan ihmeet nro: 34324
Casper ystävävällinen Casper ystävävällinen
pakeni :3 pakeni :3
Selevä Selevä
 1 079 näyttökertaa, 7 viestiä, 10 MB, 1 tiedosto, 20.03.2018 17:25:20
[ + 5 | ]

Hautajaismenot

[9336] [Tiibet-hautajaiset.webm] [10 MB] [427x240] [] []

tiibet

 · 

sky burial

 · 

korppikotkat

 · 

hautajaiset

(18)
20.03.2018 19:05:07
#39996 [+-] Piilota Suosittele

Onhan tuo aika hurjaa länsimaalaisen silmin, mutta tässä pitää tehdä ymmärrys-face. Buddhalaisessa perinteessä sielu on jo siirtynyt ruumiista, ja jäljellä on vain tyhjä kuori. Joten miksei annettaisi ruokaa luonnolle?

21.03.2018 14:20:43
#40229 [+-] Piilota Suosittele

Ilmahautaus on harvinainen tapa, mutta ihan kurantti. Ruumis on ruumis, vaikka ruusupuskaan paiskais.

Tiibetissä on käytössä myös ilmahautaus eli taivashautaus, koska maassa ei ole paljoa poltettavaa puutavaraa, ja kivinen vuoristomaasto ei sovellu ruumiiden hautaamiseen maahan. Ilmahautaamisessa ruumis hajotetaan ja annetaan petolintujen syötäväksi. Myös zarathustralaiset harjoittavat tätä tapaa: ruumis sijoitetaan ns. "hiljaisuuden torniin" ja petolintujen annetaan syödä se.

21.03.2018 15:07:35
#40271 [+-] Piilota Suosittele

40084

Mikä tuossa niin outoa? Kyllä mulle passais, että minun raato vietäis mettään elukoitten ruuaksi.

Niin mullekkin, koska olenhan silloin kuollut, mutta eikö tossa ole mielestäsi mitään outoa tai epämielyttävää?

Ei ainakaan kuolleille, mutta onhan toi aika vitun rankkaa katsottavaa.. PIM! Näytän tän mutsille! :D

[ 7 viestiä | ]