Superking Superking
Welcome to Auschwitz Welcome to Auschwitz
lentävät viikset lentävät viikset
forgodden webbins forgodden webbins
Kuinka olla rokkitähti Kuinka olla rokkitähti
Jussi servaa Jussi servaa
PS4 peli PS4 peli
Drinkkiä Drinkkiä
Ali-ihmisen ulosanti Ali-ihmisen ulosanti
Jonkun katkeran exän myyntipuhe Jonkun katkeran exän myyntipuhe
sauna sauna
Yli vaan Yli vaan
Hyvin meni Hyvin meni
Suuri johtaja! Suuri johtaja!
Normi vihreä Normi vihreä
Sanakirjan otoksia.. Sanakirjan otoksia..
Legenda Legenda
Cuckoomus Cuckoomus
Arttu kertoo sähköautoilusta Arttu kertoo sähköautoilusta
Persujen kannattajat kokoontuvat Persujen kannattajat kokoontuvat
No eipähän olleet väärässä No eipähän olleet väärässä
nyrkkeilyä nyrkkeilyä
Teatteri Teatteri
Mikki ja ratkaisun pulma Mikki ja ratkaisun pulma
 822 näyttökertaa, 11 viestiä, 5.18 MB, 1 tiedosto, 16.09.2020 19:46:15
[ + 4 - | ]

Maybe it's Maybelline

[47673] [tiedosto.mp4] [5.18 MB] [384x848] [] []

17.09.2020 00:06:30
#389212 [+-] Piilota Suosittele

>>389199

En jaksa tätä raskasta ittepetosta hetkiäkkään pitempään. Во имя дьявола возьми мою задницу, больной ублюдок!

17.09.2020 20:42:04
#389454 [+-] Piilota Suosittele

>>389232
Oikiasti oon desantti jonka tehtävänä on nostattaa Suomeen uusi natsihallinto ja siinä olenkin onnistunut. Punaliput liehuvat ja kohta veljemme uudelleen nimetyssä Neuvostoliitossa voivat aloittaa Mainilan laukauksilla rauhallisen liittämisen itseensä. Oikeistolaiset natsit puolestaan ajetaan maastamme pois. Washallam käsbäsassam mahdibba!

18.09.2020 03:45:31
#389591 [+-] Piilota Suosittele

>>389544

Määki fanitan Historia-lehtiä. Ja mikä ettei, Staalinilla oli kova hinku päästä fyhreriksi fyhrerin paikalle. Eikös ne jopa retusoineet kuvia että Lenin näytti hauraalta vanahalta käppänältä ja sen takana sitten Stalin voimiensa kunnossa olevalta hullulta diktaattorilta. Huvittavana yksityiskohtana, että jutkutuupista kyll löytyy monta versiota neukkujen kansallislaulusta, mutta ei ainuttakaan natsien vastaavaa. Kill kounttia jos katotaan niin Stalin tapatti ihan omaa kansaa huomattavasti enemmän ku Aatu, mutta molemmat hävis komiasti Maolle.

[ 11 viestiä | ]