Demars gona demar Demars gona demar
haisuli haisuli
Ylös ja alas ja lenkille. Kyllä se siitä Ylös ja alas ja lenkille. Kyllä se siitä
Turun roskalava Turun roskalava
kissa pöydälle kissa pöydälle
Selvä Pyy-setä Selvä Pyy-setä
Kiitos lämmöstä >:3 Kiitos lämmöstä >:3
Kisse tekee päätöksiä aamuteellä Kisse tekee päätöksiä aamuteellä
Venäjän maalivahti Venäjän maalivahti
Terroristeja Terroristeja
hehe hehe
Hammaskeiju Hammaskeiju
Koodit Koodit
jotain meni väärin täällä :3 jotain meni väärin täällä :3
Lumipallona luokses pompin vaan Lumipallona luokses pompin vaan
Do you have any favorite Fucking places to go? Do you have any favorite Fucking places to go?
Punny Punny
Katumuusikko Katumuusikko
sanmakko sanmakko
Tyypillinen suomalainen Tyypillinen suomalainen
Uusi auto - KATEELLISUUSVAROITUS! Uusi auto - KATEELLISUUSVAROITUS!
Höhöhö Höhöhö
Upi välittää teemusta Upi välittää teemusta
Teuvon panopupu Teuvon panopupu
 759 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.9 MB, 1 tiedosto, 24.04.2025 21:01:37
[ + 9 | ]

Big Jack

[80461] [Big_Jack.jpg] [1.9 MB] [998x10910] [] []
Big_Jack.jpg

koira

(1228)  · 

sarjakuva

(525)  · 

lampaat

(10)
25.04.2025 00:52:35 | 00:52:59
#694834 [+4] Piilota Suosittele

>>694827
Ton takia hyökätään heti ensimmäisenä alfan kimppuun. Lauman heikoimmat ei kunnolla edes uskalla osallistua raa'impaan menoon vaan räksyttää vieressä. Muut toimii mutta myöhässä. Jos iskee kokoajan sitä agressiivisinta vastaan niin mahdollisuudet nousee

25.04.2025 20:49:54
#694915 [+1] Piilota Suosittele

>>694803 Luonnossa loukkaantuminen yleensä johtaa tuskalliseen
nälkiintyneenä kuolemiseen, joten pedotkin mielellään välttävät
tappelua jos sille ei ole tarvetta.

Esim mesimäyrä on suhteellisen pieni peto, mutta jopa leijona välttää
kontaktia sen kanssa juuri sen takia, että siltä puuttuu tämä luontainen itsesuojeluvaisto
ja tappelee ruumiiksi asti vaikka millä verukkeella.

Leijona mielummin luovuttaa, kuin antaa mäyrän avata naamaansa potentiaaliselle
tulehdukselle, koska tietää että tuo paskiainen ei välitä omasta terveydestään.

Tässämielessä tuollainen ns. mentaalinen keskustelu kahden osapuolen välillä
voisi jopa olla lähellä todellisuutta.

[ 7 viestiä | ]