Tein itse ja säästin Tein itse ja säästin
Kolgytä batia Kolgytä batia
Paint-joulukalenteri 2017 - Luukku 13 Paint-joulukalenteri 2017 - Luukku 13
Pohjoinen börf :3 Pohjoinen börf :3
Kun olin 1.luokalla niin kotihoitopaikassa pelailin näitä Kun olin 1.luokalla niin kotihoitopaikassa pelailin näitä
Mitäs tyttö näki? Mitäs tyttö näki?
Ohje nettikeskusteluun Ohje nettikeskusteluun
Läski Paska käy nettitreffeillä Läski Paska käy nettitreffeillä
Heppa syö Heppa syö
Kapteeni Tietovisa Kapteeni Tietovisa
Tihihii *shart* Tihihii *shart*
No thanks No thanks
Skin suit Skin suit
Le truck Le truck
Pikku vinkki Pikku vinkki
Kivi, paperi, seksi Kivi, paperi, seksi
Luukku 20 Luukku 20
Peliparodia - FlatOut [2004 - 2006] Peliparodia - FlatOut [2004 - 2006]
No kuka? No kuka?
Fernando Approves Fernando Approves
Muna tonne Muna tonne
Virgin Madventures vs Chad Seikkailija Virgin Madventures vs Chad Seikkailija
Miten trump näkee maailman Miten trump näkee maailman
Uutiskynnys Uutiskynnys
 590 näyttökertaa, 17 viestiä, 10.3 MB, 1 tiedosto, 19.04.2025 21:15:33
[ + 4 | ]

Ansa

[80320] [tiedosto.mp4] [10.3 MB] [720x720] [112.13s] [] []

rotta

(167)  · 

heimosenkeimo

(82)  · 

kela

(105)
20.04.2025 02:55:06
#693661 [+2] Piilota Suosittele

>>693642
Mä muuten sain tossa yks päivä jostain käsittämättömästä syystä yhtäkkiä ihka oikeen kaveripyynnön facessa. Ylipäätään se tili on semmonen minkä tietää vaan kaverit joitten kans haluan olla etes jonkulaisissa yhteyksissä. No se kamuksi halunnu oli joku 110% kehari joka ei osaa puhua eikä kirjottaa (profiilinsa mukaan) ja mitä kattelin sen sivua niin se on just täyttäny 18 vuotta. Naama on mongoloidi ja tykkää katsella kuvia. En etes kehannu estää sitä. Se ei näyttäny olevan latvakakkonen tai ees kolmonen vaan joku semmonen joka osaa lähinnä hengittää ja piereskellä. Toivottavasti se ny saa sitten tsemppii elämäänsä ku sai yhen "kaverin" lisää.

Mä ku oon kuitenkin leiffini aikana ehtiny näkeen vaikka minkälaista menninkäistä niin jotenki ne lapsentasoset vammaset on tietyllä tapaa hellyttäviä sillon ku eivät käyttäydy väkivaltasesti. Ja jos semmonen saa ilua siihen lusikkasyöttämiseen sillä, että saa uuden "kaverin" niin vittu tottakai. Senhän takii mä oonki täällä aina tsempannu @nakuankka ja @hapsi_ ja muutamaa muutaki.

20.04.2025 20:36:12
#693816 [+-] Piilota Suosittele

>>693804
Lyhytkarvainen saksanseisoja vitun homo. Ja kissa ei ole minun, mutta se käy täällä kylässä isäntineen emäntineen, tai siis 3 eri kissaa.

20.04.2025 20:45:31
#693820 [+-] Piilota Suosittele

>>693816
Sulla on housuissas lyhytkarvainen seisoja. No sitähän mä just sanoinkin, että ei sulla mirriä siellä oo ku Hermann söis sen. Vai mikä se sun piskis nimi ikinä olikaan, Adolf?

20.04.2025 23:27:35
#693903 [+-] Piilota Suosittele

>>693820
Mistä sä arvasit koiran nimen 😤 tai tiesit 😨

Koira piti pitää 3kk erillään kissasta, sen jälkeen ne sai diilin aikaseks et 'josset raavi mua ni en tapa sua' tai jotain.

22.04.2025 00:49:56
#694149 [+-] Piilota Suosittele

>>694115
Et kai nää ny saatana väitä, ettet oo muka nähny mua siellä? Vai mistä nää kuvittelet sen jatkuvan suolikaasun tulevan leijaileen sinne pihalle, hä?

[ 17 viestiä | ]