Kuumotukset tehosekoittimesta Kuumotukset tehosekoittimesta
Facebook kahakka Facebook kahakka
Luolastolaiset viikolla Luolastolaiset viikolla
Tältä naisen kuuluu näyttää Tältä naisen kuuluu näyttää
Pyrämentti Pyrämentti
Jälleen ajankohtainen Jälleen ajankohtainen
Golffi jättää ne Golffi jättää ne
Roast Roast
Lemminkäisen välikuolema Lemminkäisen välikuolema
hännä hänkki hännä hänkki
Kysely Kysely
Avara ihmisluonto Avara ihmisluonto
Birb kompilaatio (se uus laulumeme) Birb kompilaatio (se uus laulumeme)
Manageri soittaa Edulle (Edu Kehäkettunen - Espoolainen) Manageri soittaa Edulle (Edu Kehäkettunen - Espoolainen)
oooooooooooooooo oooooooooooooooo
Koiro ja Laure Koiro ja Laure
When you see it When you see it
It was... It was...
Joskus käy silleen Joskus käy silleen
Naurunappulasta 1097237 Naurunappulasta 1097237
afrikan neekerien ja apinoiden yhteiset harrastukset afrikan neekerien ja apinoiden yhteiset harrastukset
Rumpalipojke Rumpalipojke
Only Fallout Things... Only Fallout Things...
Jallu Jallu
 634 näyttökertaa, 3 viestiä, 3.72 MB, 1 tiedosto, 14.04.2025 10:20:51
[ + 2 | ]

Hieman vahva puudutus

[80115] [tiedosto.mp4] [3.72 MB] [460x620] [60.57s] [] []

usa

(202)

puudutus

lääke

(22)
14.04.2025 20:34:34
#692343 [+1] Piilota Suosittele

Jenkeissä tuntuvat laittavan aika hyviä mömmöjä puudutukseen ihan hampaan
paikkuuseenkin.
Toisaalta harvempaa varmaankaan vituttaa/pelottaa hampilääkärissä käynti,
kun sieltä tullaan ihan pilvessä pois.

14.04.2025 21:30:44 | 21:31:24
#692367 [+2] Piilota Suosittele

>>692343
Kyllä ne täälläkin laittaa aina mulle 2-3 piikkiä ennen kuin annan luvan porata (HAMMASTA >=(, ja sit on pari tuntia noin, mutta ei mun hymy ole tollanen henkari suussa jos tolta ei olisi puutunut toinen puoli.

Ja se kuka sanoo että puudutus on nössöille, ei tiedä kuinka raastavia operaatioita olen käynyt läpi. Etuhampaassa on pieni alkava reikä, sen ja muut pienet pintavekit kuten yleensä kun hammaslääkärillä käydään, ei niihin tarvitse puudutusta kun ei ole syvällä hermossa asti.

Alkoholismi tekee minusta vakioasiakkaan harvoin kun on 'the moment of clarity' pidempään.

14.04.2025 21:43:02
#692379 [+-] Piilota Suosittele

>>692367 Oletan, että yhdellä piikillä on selvitty tähänasti perus hampaanpaikkuut.
Monta asiaa on itsestä rikkonut ja nilkuttamalla eteenpäin meiningillä ollaan
menty montakin sellaista, mistä moni tavan tallaaja olisi hakeutunut
vastaanotolle.

Hammassärky on yksi niistä asioista, joita en vain kestä määräänsä enempää.
Joillakin näkee mustia ja puolikkaita hampaita suussa ja oma reaktio on, että
eikö siellä ole tuntoaistia ja millä sitä on puudutettu, että ei ole itse
tarttunut tonkiin viimeistään ?

Eli sitä en kestä ja kehtaan myöntää, että ennemmin maksan puudutuksesta vaikka
tuplat, kuin edes vitsillä yrittäisin säästää 20-40e operaatiossa sen jättämällä.

Niin paljon miestä ei löydy...

[ 3 viestiä | ]