ei rasitu selkä ei ei rasitu selkä ei
Super trump Super trump
Controversial Statue Controversial Statue
Asia kunnossa Asia kunnossa
kikkeli käsissä kikkeli käsissä
Kuva8 Kuva8
<3 <3
Lapset eivät levitä koronavirusta aikuisiin Lapset eivät levitä koronavirusta aikuisiin
Synkkä puisto Synkkä puisto
MILF MILF
saamelainen saamelainen
Levypakkaa hakemaan 2013 Levypakkaa hakemaan 2013
Miksi Miksi
Barbi Barbi
<3 <3 <3 <3 <3 <3
meni hihaan meni hihaan
Win the Race Win the Race
lännen nopein lännen nopein
haisuli haisuli
Tekee höpöä Tekee höpöä
Pelastaja :3 Pelastaja :3
punapää punapää
ei oo häpee olla nopee ei oo häpee olla nopee
koronan seikkailut koronan seikkailut
 649 näyttökertaa, 8 viestiä, 11.61 MB, 1 tiedosto, 11.04.2025 18:30:12
[ + 2 | ]

nyt se lippu vittuun

[80051] [98e3796400edc24b.mp4] [11.61 MB] [576x1024] [42.33s] [] []

palestiina

(50)  · 

lippu

(43)  · 

homo

(633)
11.04.2025 22:12:36
#691880 [+-] Piilota Suosittele

>>691829
Ei sillä ole mitään merkitystä, vaikka se voisi antaa esimerkkiä. Vittu kun siellä ja Saksassa erityisesti taas liberaalit jatkoon 🤦🏿‍♀️🤦🏿‍♂️

12.04.2025 02:50:42
#691931 [+-] Piilota Suosittele

>>691805
Totta vitussa Palestiina pitää tunnustaa välittömästi. Ja samalla sekunnilla ku myönnetään sen olemassaolo niin roudataan kaikki ne vitun terot muutamalla jumbojetillä kilsan korkeudessa alueen yläpuolelle ja tyhjennetään lasti. Lentäkööt siitä sitten alas omien taitojensa mukaan. Ja ennen ku innostut niin ennen ku koneet kääntyy takas niin ne koukkaa siinä Israelin puolella ja jokainen lentsikka pudottaa 5-10 atomipommia niin saavat perkeleen ählämsählämlastenkullienpurijatkaikki vähän uutta ajateltavaa. HellyHanson 88

12.04.2025 10:48:36
#691979 [+-] Piilota Suosittele

>>691805 Ongelma tuolla on että palestiinan lipun polttaminen voitas heti tulkita viharikokseksi.. luultavimmin briteissä saa polttaa vain britannian lippuja ja ehkä muiden länsimaiden lippuja.. siellä on sairas lainsäädäntö ja tulkinta näissä aioissa.

12.04.2025 11:18:59
#691985 [+-] Piilota Suosittele

>>691979 Briteissä on menetetty ote maahanmuuttoon jo tovi sitten.
Ollaan varmaan pisteessä, missä lontoossa ei voi kaupungin johdossa enää
edes tehdä äänestämällä päätöstä, joka olisi jotenkin kantabrittiä hyödyttävä,
koska elimissä jo niin paljon maahanmuuttajia äänestämässä sellasia vastaan.

26.04.2025 09:46:22
#695012 [+-] Piilota Suosittele

Turhaa tuollasella on luontoa paskoa. Ois paiskannu vaan roskiin mokoman rätin. Toki kenttäpaskan jälkeen.

[ 8 viestiä | ]