jämpti ukko on jämpti ukko on
Globalismi tuhoaa taas yhden kulttuurin Globalismi tuhoaa taas yhden kulttuurin
Öitä Öitä
Teki Sormuksen Teki Sormuksen
Manse on meno mesta Manse on meno mesta
Habs heiluttaa kurkkua ja kohtaa neegerin Habs heiluttaa kurkkua ja kohtaa neegerin
Pyjamabanaani Pyjamabanaani
Ihana nainen Ihana nainen
Nakuankka suihkussa 3 Nakuankka suihkussa 3
Kerkeää Kerkeää
Juhannus, mehukas ja maukas! Juhannus, mehukas ja maukas!
Haiseepa kukkasille Haiseepa kukkasille
Eiku mulla on oikeus kuulitko :D Eiku mulla on oikeus kuulitko :D
Karvalakkilada olisi ollut parempi Karvalakkilada olisi ollut parempi
Luolasto palkkaa uutta ylläpitäjää Luolasto palkkaa uutta ylläpitäjää
Juhannus Juhannus
Luostarissa kummittelee Luostarissa kummittelee
Viljelyt Viljelyt
Krapula Krapula
Kaks legendaa Kaks legendaa
ruualle vähän makua ruualle vähän makua
Jousinainen Jousinainen
Kokkelikaksikko Kokkelikaksikko
Leipuri hiiva Leipuri hiiva
 562 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.18 MB, 1 tiedosto, 08.04.2025 11:36:20
[ + 1 | ]

Hapsi hoitoon!

[79966] [0.jpg] [0.18 MB] [1002x1024] [] []
0.jpg

eheytyshoito

 · 

persu

(151)  · 

uskovainen

(8)
08.04.2025 11:57:15
#691329 [+6] Piilota Suosittele

Jos se on vapaaehtoista, kuten seksuaaliset eheytyshoidotkin, niin mikäs siinä. Mutta jos eheytyshoidot kielletään kaikkineen, niin SETA kielletyksi järjestöksi myös, se niiden toiminta on minusta täysin sama asia kuin hihhuliuskontojen aivopesut.

08.04.2025 12:22:42
#691332 [+4] Piilota Suosittele

Miksei vaikka elokapinaa ja sen tempauksia ole kielletty lailla. PVL kiellettiin ja ihan syystä, sama pitäisi toimia toisinpäinkin. Mitä jos Suomessa olisi kansallissosialistinen puolue?

08.04.2025 20:07:42 | 20:09:23
#691421 [+2] Piilota Suosittele

>>691390 Tai ylipäätänsä ota kantaa siihen, miten muslimit itsessään
eivät tue näitä arvoja, mutta hihhulit yrittävät tuoda niitä
suomen täyteen, että pääsevät pätemään omaa paremmuuttaan.

Eihän tuossa mitään järkeä olekkaan, mutta ei kait sitä ihminen
vassareita äänestäisikään jos korvienvälissä jotain vikaa
ei olisi.

08.04.2025 21:52:28
#691438 [+-] Piilota Suosittele

>>691433 Tuon takia teitä on niin vaikea ottaa kovinkaan tosissaan.
Jatka toki koska mikään ei paremmin aiheuta muutosta parempaan, kuin
täysin todellisuudesta vieraantunut vaahtoaja.

[ 13 viestiä | ]