ny mennää ny mennää
Imurointia Imurointia
läski läski
suurin kunnia suurin kunnia
pikkujätkä pikkujätkä
maiskis :3 maiskis :3
Mitäs täältä löytyy Mitäs täältä löytyy
Soinin ajatuksia Soinin ajatuksia
Hapsille suklaata Hapsille suklaata
liukumäki liukumäki
Repon lempikolikot: Tshingis-kaani! Repon lempikolikot: Tshingis-kaani!
Tissiä Tissiä
Uudet pöksyt Uudet pöksyt
Mökillä Mökillä
varaskamera varaskamera
Näetkö sinäkin kyrvän tuossa ? Näetkö sinäkin kyrvän tuossa ?
BRRRRRRRRRRT BRRRRRRRRRRT
sillävälin ghetossa sillävälin ghetossa
tänäänkin on hyvä päivä olla peitonalla tänäänkin on hyvä päivä olla peitonalla
bätmän bätmän
markkinointiniksi markkinointiniksi
liikenteessä liikenteessä
Vanhempaa kuparia Vanhempaa kuparia
gimp gimp
 593 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 31.03.2025 06:44:08
[ + 0 | ]

niggerblaster

[79810] [d68bc345789a8b4d.jpg] [0.1 MB] [828x960] [] []
d68bc345789a8b4d.jpg

kätevä

 · 

käsiase

31.03.2025 16:14:46
#690161 [+-] Piilota Suosittele

>>690129 Vähän veikkaan, että tuo on haulikko. 12cal haulikossa
vain sattuu piipussa olemaan riittävän sama halkaisija, joka ottaa 50bmg:n
patin sisään. Ei vain paineen karkaamisesta huolimatta välttämättä kestä
tuo pesä sellaisia paineita, että ranteen nyrjähtämien on pieniä murheita.

[ 4 viestiä | ]