Ihana nainen Ihana nainen
Uudet pöksyt Uudet pöksyt
Hyvää itsenäisyyspäivää Hyvää itsenäisyyspäivää
nunna nunna
tämä on hyvä tämä on hyvä
ihana nainen ihana nainen
opetusmateriaali opetusmateriaali
Aragornin niksat Aragornin niksat
Kunnanmiehen paluu Kunnanmiehen paluu
Söpö nappisilmä Söpö nappisilmä
Setämies :D Setämies :D
ryssä rosvoamassa ryssä rosvoamassa
helsinki ilman natseja helsinki ilman natseja
Tissit Tissit
Lumityöt Lumityöt
Kylvyssä Kylvyssä
hapsi_ kuvakommentti hapsi_ kuvakommentti
Ihana nainen Ihana nainen
jonkun mustalaisen perse jonkun mustalaisen perse
kun yrität pidätellä kun yrität pidätellä
Ihana nainen Ihana nainen
Sähköneekeri Sähköneekeri
jos ei heilaa helluntaina jos ei heilaa helluntaina
Ihana nainen Ihana nainen
 484 näyttökertaa, 5 viestiä, 3.61 MB, 1 tiedosto, 31.03.2025 03:26:22
[ + 0 | ]

Tähä mennessä näin, nyt tuppakkatauko

[79797] [1000019144.jpg] [3.61 MB] [3048x4064] [] []
1000019144.jpg

31.03.2025 04:28:32
#690076 [+1] Piilota Suosittele

Siellä on taas teknofilia päällä. Tuo on surullista. Mutta hei kuule, eheyttämällä me saadaan sun tatti hilpastamaan ekaks nisäkkäisiin ja sitten lopulta vielä ihmisiin ja oikeasta sukupuolestakin vielä! Täh, eheytyshoidotko kielletään? No voihan ärrimurri. Mäkin tästä taidan painella takas parkkikselle harrastamaan seksiä roskalaatikoiden kanssa jos kerran moiset touhut ovat nykyään normalisoituja. Ei sillä, että mä oisin koskaan kiihottunu vaikka naapurin datsunista, mutta koska laki tulee näin määräämään niin pakkohan se vissiin sitten on.

31.03.2025 07:24:32
#690085 [+1] Piilota Suosittele

>>690079
Elämä ompi. Kattelisit sinäki välillä vanahoja Mikki Hiiri piirrettyjä. Tai no tietenkään et voi ku värkit on vasta valmistumisvaiheessa, mutta laita taltehen:



(ps. ny o euskunnasa joku runkkaamine päälä misä ne haluaa kieltää uskisten aivopesuleirit joilla ne piruntorjuntabunkkerin tyypit kuvittelee saavansa hinteistä heteroita)

31.03.2025 13:52:10 | 13:52:52
#690128 [+-] Piilota Suosittele

Eikö noin vanhan kotelon pitäisi olla beige väriltään? Virtalähde ylänurkassa jumalauta. Ja mihin korttiin riittää yksi kasipinninen pcie-virtsaliitin?

[ 5 viestiä | ]