allit allit
Kissa Kissa
Fingerpori Fingerpori
Ebin pränk :D t. neeger :D Ebin pränk :D t. neeger :D
Höhö :D Höhö :D
Mun poni fursoona :3 Mun poni fursoona :3
SpongeBob SquarePants SpongeBob SquarePants
Paras peti Paras peti
tippuuko vai ei :3 tippuuko vai ei :3
Nii saatana Nii saatana
Luolaston käyttäjien autot Luolaston käyttäjien autot
onpa kuummaa :D onpa kuummaa :D
Viisi jäätävää sanaa... Viisi jäätävää sanaa...
Kulkukoirat - Topi Sorsakoski - Kari Tapio ja Reijo Taipale Kulkukoirat - Topi Sorsakoski - Kari Tapio ja Reijo Taipale
yleisön valinta yleisön valinta
Maxi-Burger & Kebab asialla jälleen Maxi-Burger & Kebab asialla jälleen
Hapsi ja pihvi Hapsi ja pihvi
krooh krooh
Adeptus Mechanicus Adeptus Mechanicus
Triggerström pöyristyy Triggerström pöyristyy
Naistenhuoneen ovi jäi auki Naistenhuoneen ovi jäi auki
ape wife ape wife
Oli 3kk kennelissä, nyt pääsi loppuelämän kotiin :3 Oli 3kk kennelissä, nyt pääsi loppuelämän kotiin :3
Jutkujen lisääntymisriitti Jutkujen lisääntymisriitti
 515 näyttökertaa, 8 viestiä, 5.32 MB, 1 tiedosto, 31.03.2025 00:06:49
[ + 0 | ]

ammattilaiskeikka

[79717] [b88f55887a88f458.mp4] [5.32 MB] [768x576] [47.80s] [] []

ryöstö

(45)  · 

puhelimia

 · 

noob

(10)  · 

neekeri

(1401)
31.03.2025 00:16:06
#690001 [+3] Piilota Suosittele

Noissa esittely kappaleissa on vielä ajettu sellainen softa sinne että kun ne lähtee ton liikkeen ulkopuolelle nii ne lakkaa toimimasta.
Et onnea vain neekereille.

31.03.2025 15:53:58
#690151 [+-] Piilota Suosittele

Täyttää liiketilan savulla, että yhtään kauemmin siellä asioiva ei enää
löydä mitään vietävää ?

31.03.2025 19:51:16
#690193 [+-] Piilota Suosittele

Luuleeks että noi näyttelykappaleet toimii ku ne irrotetaan johdosta, tai ettei oikeat kappaleet ole lukkojen takana. Ei jumalauta, neekerit varmaan asialla taas.

31.03.2025 20:00:18
#690198 [+1] Piilota Suosittele

>>690193 Kaikki tuo liiketilojen hajotus ja saivat äkkiseltään mukaan
vain yhden esittelymallin. Oletan että noissa on senverran otettu huomioon
potentiaalista varkautta, että saa vetää sisään muutamat valmistajan koodit,
että paska suostuu buuttaamaan, kun tuo hälytinanturi irtoaa.
Luulisi insinöörien tietävän tämän...

[ 8 viestiä | ]