Ihminen ei tajua -.- Ihminen ei tajua -.-
Rahapurkki. Rahapurkki.
Lampunhenki Lampunhenki
kelpo neuvo kelpo neuvo
susi susi
Muotia Muotia
Bussi. Bussi.
Oh spurdo-kuvakommentti :DDDDD (Jumppanen, ti 15.11.2011) Oh spurdo-kuvakommentti :DDDDD (Jumppanen, ti 15.11.2011)
Pärssisen sinfonia Pärssisen sinfonia
Vammaset setit Vammaset setit
OGRE - The Bench OGRE - The Bench
Yoker Yoker
vanhemmat vanhemmat
Spurno :D Spurno :D
Hellyyshukka Hellyyshukka
Tohtori Sykerö Impro dubbi Tohtori Sykerö Impro dubbi
Samuel L. Jackson Samuel L. Jackson
Kakadut, sademetsien Teppo Tulput Kakadut, sademetsien Teppo Tulput
Venäjä ja Putinin hyvyys Venäjä ja Putinin hyvyys
Dena luola Dena luola
Necromancer Necromancer
Asia kunnossa Asia kunnossa
Aleksanterin pylväs Palatsiaukiolla Aleksanterin pylväs Palatsiaukiolla
Aamupala vuoteeseen. Aamupala vuoteeseen.
 717 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.3 MB, 1 tiedosto, 30.03.2025 16:39:08
[ + 0 | ]

uus telkkari

[79690] [5ec4cdb8e0560ddd.mp4] [1.3 MB] [576x1024] [11.10s] [] []

hullu

(115)  · 

nainen

(2354)  · 

televisio

(16)
31.03.2025 02:49:12
#690066 [+-] Piilota Suosittele

>>689987
Mulla ei oo ollu telkkaria vissiin 15 vuoteen. Vähänkö mää oon ylpee ittestäni kjäh kjäh. Ei vaan ei oo tilaa pöydillä ja jos seinälle laittais jonku satatuumasen niin sieltä näkis muuta ku lentomäkee tai golffia. Ei kinosta. Nään kaiken tarvittemani animen netistä.

01.04.2025 15:33:52 | 15:34:36
#690330 [+-] Piilota Suosittele

>>690166 Ymmärsin puheen. Idea siitä, miksi pitää edes vitsillä esittää jollekkin
omistavansa tv:n, jos sitä ei oikeasti omista on edelleen se auki oleva kysymys, johon
tuskin ollaan saamassa kovin järkiperäistä vastausta.

[ 10 viestiä | ]