Dio seikkailee 4 Dio seikkailee 4
Munarikas pääsiäinen Munarikas pääsiäinen
Herkku Herkku
Eskimo (ei se jäätelö) Eskimo (ei se jäätelö)
Vammaset ei ymmärrä Vammaset ei ymmärrä
kyllä se menee näinkin :> kyllä se menee näinkin :>
Hienoa tavaraa Hienoa tavaraa
Taidekriitikkobörh Taidekriitikkobörh
Cultured Cat Cultured Cat
Tissit Tissit
unelias kisse :3 unelias kisse :3
Kun isukki pieree, tee siitä kirja.. Kun isukki pieree, tee siitä kirja..
Lewd Lewd
Hämis ja Lepakkojätkä Hämis ja Lepakkojätkä
olen vähän hassusti nyt :2 olen vähän hassusti nyt :2
Ei ollutkaan nälkä Ei ollutkaan nälkä
Lisää historian havinaa Lisää historian havinaa
A Round of Roast A Round of Roast
Kansaned. Kansaned.
Sairas mielesi teki tempun Sairas mielesi teki tempun
Dance! Dance!
Honk run Honk run
Hain houkutin Hain houkutin
Uimakolo Uimakolo
 462 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.44 MB, 1 tiedosto, 26.03.2025 18:53:14
[ + 2 | ]

laiskuus palkitsee

[79540] [c63d4a868afc03f7.png] [0.44 MB] [1200x843] [] []
c63d4a868afc03f7.png

hauta

(15)  · 

kaivuu

 · 

laiskuus

26.03.2025 22:04:15
#688909 [+1] Piilota Suosittele

Noissa on vain se riski, että porukka joka on valmis pistämään toisen
kuoppaan noin henkilökohtaisesti ei välttämättä ota mitään ei mua
oikein kiinnosta kommenttia vastaukseksi.
Eli oletettavasti sovelletaan riittävä määrä väkivaltaa, kunnes löytyy
intoa kaivaa se kuoppa, että homma on ohi nopeammin.

27.03.2025 07:54:20
#688983 [+1] Piilota Suosittele

No, jos suomessa maksetaan Kela-tukea suurperheelle jopa 6000 euroa niin ei tarvitse olla kovinkaan viisas määritellessä miten se tapahtuu.

Yksinhuoltaja Somali-äiti. 1 lapsi, tuki
Yksinhuoltaja Somali-äiti. 2 lasta, tuki
Yksinhuoltaja Somali-äiti. 3 lasta, tuki
Yksinhuoltaja Somali-äiti. 4 lasta, tuki

Yksi Somali-mies, 4 vaimoa.

27.03.2025 16:33:46
#689121 [+-] Piilota Suosittele

>>689083 Jos aseistetulta jätkälaumalta yrittää karkuun, niin
oletettavaa on, että ampuvat viimeistään selkään/jalkoihin.
Jos oikeasti hampaankolossa, niin lopettavaa laukausta ei tule ennenkuin
kuoppa on kaivettu, eli hommaa pitkitetään ihan periaatteesta.

27.03.2025 21:04:55
#689224 [+-] Piilota Suosittele

>>689178 Juu ennenmuunnoin se oli aikalailla jyvä keskelle ja toivotaan parasta.
Toisaalta harvemmin sotaaikana oltiin noin julmia vastapuolen taistelijalle.
Tässä oli varmaankin lähinnä kyse tänäpäivänä huumepisneksessä velkaantumisesta
ja maksuvaikeuksista esimerkkinä.

[ 6 viestiä | ]