motivaatio motivaatio
ihanaa persettä ihanaa persettä
oudoimmat bileet hetkeen oudoimmat bileet hetkeen
renkaan paikkaus renkaan paikkaus
maikkel jordan tykittä maikkel jordan tykittä
Hyvää Ramadania Hyvää Ramadania
HEHE HEHE
neekeridetector9000 neekeridetector9000
ergonomia ergonomia
illan startterijuoma illan startterijuoma
hoodit hoodit
olen nähnyt mitä surffailet olen nähnyt mitä surffailet
PEEK A BOO PEEK A BOO
naiset kokkaa naiset kokkaa
Aku Ankka Aku Ankka
kuka perkele vakoilee kuka perkele vakoilee
hieno tpaita hieno tpaita
ei kikkaile enää ei kikkaile enää
tulin vain lounaalle tulin vain lounaalle
rabsuta mua :3 rabsuta mua :3
hetken lepään tässä hetken lepään tässä
BÖP BÖP
powerlevel powerlevel
nakuankan kanssa postailu nakuankan kanssa postailu
 440 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 26.03.2025 18:53:52
[ + 3 | ]

motivaatiolause

[79541] [2f6ad393b5a5d546.jpg] [0.12 MB] [750x397] [] []
2f6ad393b5a5d546.jpg

nvidia

(6)  · 

rtx

27.03.2025 07:50:22 | 07:50:53
#688982 [+-] Piilota Suosittele

Mutta, voit tehdä omat sähkösi. Määritä kulutuksesi tuoton, sekä millä tavalla sähköä tuotat. Vähemmän sähköä kuluttavat laitteet maksavat usein enemmän.
Alkuinvestointi voi olla kova, riippuen paljonkin miten paljon ja miten haluat sitä käyttää.

Halvemmaksi voi tulla nopeasti 55 eur/kk + 79 eur/2 kk sähkön ostaminen sekä siirto.
Hinta perustuu omiin kulutuksiini. Omakotitaloasujalla voi olla joku 22kWh per päivä. Itselläni noin 11kWh. IT vie 7,89 kWh

[ 6 viestiä | ]