Gay Gay
peräreikä peräreikä
Jeebus Jeebus
miten dolan ja kikki syntyivät miten dolan ja kikki syntyivät
age of memes age of memes
Karvinen Karvinen
kjeh kjeh kjeh kjeh
Ismo - Parisuhde Ismo - Parisuhde
yikes yikes
Kanye Kanye
Face the sun, for this day you die. Face the sun, for this day you die.
juomavinkki juomavinkki
½ tuntia neekeröintiä ½ tuntia neekeröintiä
Paska ankka vetää patjan väliin Paska ankka vetää patjan väliin
Totta Totta
Anomuumit Anomuumit
Huhuu Huhuu
Aivolävistys - Sätkynukkehuorat Aivolävistys - Sätkynukkehuorat
Todella hyviä kysymyksiä Todella hyviä kysymyksiä
Onnea korona! Onnea korona!
Siivet Siivet
RthR - In the Dark RthR - In the Dark
Mitä 6evill oikeasti yritti maalata Mitä 6evill oikeasti yritti maalata
musta miäs musta miäs
 643 näyttökertaa, 5 viestiä, 16.61 MB, 1 tiedosto, 24.03.2025 13:55:00
[ + 1 - | ]

allah tulee ja rakastaa

[79439] [10f39d9363e94924.mp4] [16.61 MB] [720x1034] [33.30s] [] []

allah

(57)  · 

islam

(207)  · 

neekeri

(1399)  · 

ulos

(17)  · 

kulttuurin rikkaus

(16)  · 

rikastettu

(5)  · 

hiekkaneekeri

(48)  · 

17-vuotias

 · 

mamu

(210)  · 

maahantunkeutuja

(29)  · 

vihreät

(423)  · 

de gröna

(124)  · 

sdp

(558)  · 

demarit

(141)  · 

blm

(181)  · 

vihervassarit

(92)  · 

vasemmistoliitto

(122)  · 

suvakit

(201)  · 

vihreä unelma

(10)  · 

sharia

(47)  · 

paskanahka

(148)  · 

kuraturpa

(14)  · 

vuohennussija

(19)  · 

ahmed al-raiskhar

(33)
24.03.2025 17:15:24
#688586 [+6] Piilota Suosittele

Mikä tässä on ihmeellistä? ai niin suvakit ei tätä tajua ellei sitä naamaan hierota kokoajan.. heh ja silti kieltävät tämän väistämättömän tapahtumisen :)

24.03.2025 23:45:02
#688659 [+3] Piilota Suosittele

Ei vihreät usko/ymmärrä vaikka natiivi kaveri sen kertos niille useamman kerran
selkokielellä. On tuo jo valitettavasti nähty jokapuolella eurooppaa.
Päättämään päästyään ekana lähtee pridehommat joka saattaisi olla herätys
näille, mutta siinäkohtaa peli on jo menetetty jokatapauksessa.

25.03.2025 06:11:21 | 06:12:42
#688706 [+2] Piilota Suosittele

Ei muslimeista tuu euroopassa ykkösuskontoa. Nyt ku niitä on jo ihan vitusti liikaa niin "natsipuolueet", mukaan lukien Tanskan demarit, alkaa tajuun ettei tää toimi. Ählämit muutenki harrastaa terrorismia ympäri eurooppaa niin tässä menee vielä kymmenkunta vuotta niin rupee kuolemanpartiot kiertelemään hävittämässä rättipäitä ympäri eurooppaa ja kun kansa tukee niitä niin siinä on viimeistenki vihervassareiden ruvettava hyväksyyn, että ne on tuhonneet koko euroopan.

Ku puhdistus lähtee käyntiin niin sillon ei mutiaisilla tai niiden faneilla oo piilopaikkaa. Toki ne voi koittaa yön turvin vaeltaa takas Irakiin tai mihin vittuun vaan, mutta niitä jahdataan ympäri vuorokauden eikä niille anneta minkäänlaista armoa. Näin on ennustuksessa kerrottu.

[ 5 viestiä | ]