Vitunneekerit 😂 eihän niille kelvanneet vaaleat sämpyläeväsleivät kun olivat nälkäisiä kaikesta siitä Dublin-sopimusten ratkomisesta. Saisvat jäädä Italiaan ja takaisintoimitusleireille joissa on myös krematorio..
[
1 viestiä
|
]
⭰
Neeger tulee rinnettä alas
Sama täällä
kimppakyyti
HEI SE ON MUN PYÖRÄ :--DDD
massijäbä
ylläri
Musta mies ja vihervassari
Simpsonit ennusti tämänkin matsin
Kulttuuria
elä juo kahvii vitu rassisititisisisisisiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii