nn-käyttäjien peräkontit nn-käyttäjien peräkontit
Elämä hallinnassa Elämä hallinnassa
x-tra on uusi ES x-tra on uusi ES
Nivelet Nivelet
Kaupunkien talvikunnossapito Kaupunkien talvikunnossapito
Armeijassa. Armeijassa.
Gloucesterin katedraalin käytävä Gloucesterin katedraalin käytävä
Elovena. Elovena.
There's a new bacon in town There's a new bacon in town
Simon vaatehuoneräppi fubu Simon vaatehuoneräppi fubu
Jälleen tavanomainen ruokailuhetki börhtaloudessa :3 Jälleen tavanomainen ruokailuhetki börhtaloudessa :3
Tappava säde Tappava säde
Mandeep Mandeep
Lemmy & Fox Lemmy & Fox
Rämehomo. Rämehomo.
serkku pulassa serkku pulassa
Hong Kong Hong Kong
Köyhien ulina Köyhien ulina
Ninjakoiro Ninjakoiro
Tintti pelastaa arjalaisen neidon Tintti pelastaa arjalaisen neidon
Ankea ystävänpäivä Ankea ystävänpäivä
Ignored Ignored
Hämähäkkikö? Hämähäkkikö?
Neljännen valtakunnan johtaja Neljännen valtakunnan johtaja
 509 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 18.03.2025 13:46:05
[ + 1 | ]

öissä töissä

[79256] [f2dad2cbce286543.jpg] [0.1 MB] [1080x1071] [] []
f2dad2cbce286543.jpg

yövuoro

18.03.2025 18:03:28
#687237 [+-] Piilota Suosittele

Itse olen tehnyt 3- ja 5-vuorotyötä missä sulauduin helvetin hyvin siihen rytmiin. Toki vapaapäivät piti aina sovitella menojen kanssa, mutta pääs siinä ihan rahakkaisiin tilipäiviin

19.03.2025 00:08:21
#687296 [+-] Piilota Suosittele

Parikertaa ollu firmassa spesiaalikeissi, millo tehty kuukausi putkeen
pelkkää yövuoroa. Itse en nähnyt sitä minään ongelmana, kun rytmi pysy
vakiona noinkin pitkään. Ennemmin yövuoro, kuin iltavuoro.
Iltavuorossa tahtoo aamupäivä mennä joko nukkuen tai vain odottaen, että
millon pitää ruveta lähtemään töihin.
Yövuorosta tulee aamulla kotia ja nukkuu puoleenpäivään ja siinä on kivasti
aikaa tehdä vaikka mitä ennekuin 10 aikaan piti olla töissä.

[ 5 viestiä | ]