Ryssät vs ryssät vittuun Ryssät vs ryssät vittuun
Perunamunakas Perunamunakas
ihana nainen ihana nainen
perse perse
Ei sul sauli ois vipata Ei sul sauli ois vipata
Emma ❤ Emma ❤
Kirveellä päähän niin säästyy luodit Kirveellä päähän niin säästyy luodit
marian kulmunit marian kulmunit
Ortodoksimunkkien hyökkäys Ortodoksimunkkien hyökkäys
Ukraina vs Lähi-itä Ukraina vs Lähi-itä
kuin peura ajovaloissa kuin peura ajovaloissa
Kapitalismi pakotti Putinin hyökkåämään Kapitalismi pakotti Putinin hyökkåämään
ohje sotaleikkien välttöön ohje sotaleikkien välttöön
Teboil Teboil
Igor Igor
Hesarista Hesarista
Amazon milf Amazon milf
Vilijelijä tai joku Vilijelijä tai joku
Tribuuttia Avaruuskoiralle Tribuuttia Avaruuskoiralle
nyt kävi näin nyt kävi näin
Guile theme goes with everything Guile theme goes with everything
Muutama kuvitus. Muutama kuvitus.
artikla 5 artikla 5
Luolaston pojat tietää Luolaston pojat tietää
 541 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.39 MB, 1 tiedosto, 17.03.2025 01:06:11
[ + 4 - | ]

meistä tuli muurareita

[79206] [elokapina.png] [1.39 MB] [1080x709] [] []
elokapina.png

elokapina

(118)  · 

ammatti

 · 

työmies

(37)  · 

ura

(5)  · 

saavutus

 · 

istuminen

17.03.2025 05:38:25
#687034 [+4] Piilota Suosittele

Niin kohta on kevät, sitten tulee kesä ja kun kelit sallii, niin helsingissä eloapinat suorittavat joukkona joka kesäisen perseily rituaalinsa, jonka päätteeksi tyhmimmät pääsevät poliisien kantamina bussiin.

Muissa suomen kunnissa ja kaupungeissa eloapinoita esiintyy sen verta harvassa että poliisit selviävät muutamalla poliisiautolla apinalauman kuljetuksesta.

18.03.2025 02:35:18
#687144 [+2] Piilota Suosittele

>>687034
Se on vähän tyhmemmänkin mielestä jännää, että miten nää sankarit ei jaksa jumpata ympäri vuoden. Kyllähän woltti tuo safkaa niille, mutta ku perse jäätyy niin ei kinosta.

18.03.2025 04:36:09
#687171 [+2] Piilota Suosittele

>>687144
Ei yllätä että nämä sankarit eivät halua tehdä mitään epämukavaa, kuten istua loka/marraskuun räntäkelillä keskellä katua, tai joutua ilmastoimattomaan poliisin maijaan kesä helteillä.

Ainoastaan ihmetyttää miten uudeltamaalta, (missä tosin asuu +30% suomen asukkaista, joista alle 75% on suomenkielisiä) riittää noita eloapinoita noin paljon, kun joensuusta (80.000 asukasta) löytyi yksi onneton muutama vuosi sitten (Kuva).

[ 4 viestiä | ]