wowi ukko wowi ukko
Eläinpornoa maikkarilla Eläinpornoa maikkarilla
Cyberpunk 2077 Cyberpunk 2077
Maski Maski
Risto häppääjä Risto häppääjä
S&M S&M
Hauska neekeri Hauska neekeri
Seteliautomaatti Seteliautomaatti
Punainen risti tiedottaa Punainen risti tiedottaa
Anni Polva, Tiina Anni Polva, Tiina
Sillä välin Olkiluodon yövuorossa Sillä välin Olkiluodon yövuorossa
Apu Moe Apu Moe
Mikä puolue ajaa ihmisten etua? Mikä puolue ajaa ihmisten etua?
myrkky myrkky
Paint-joulukalenteri 2020: Luukku 10 Paint-joulukalenteri 2020: Luukku 10
Tyttöjen välistä ystävyyttä Tyttöjen välistä ystävyyttä
Wtf we doin' here Wtf we doin' here
hapsi_ myyntihommissa hapsi_ myyntihommissa
The setämies The setämies
kurkku ja melonit kurkku ja melonit
Bueno Bueno
Bettie Page Bettie Page
Tyäukot tauolla Tyäukot tauolla
Sopsy Sopsy
 513 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 14.03.2025 08:18:03
[ + 1 | ]

sormi tonne

[79129] [5d3d483d926258e1.jpg] [0.08 MB] [1080x1080] [] []
5d3d483d926258e1.jpg

rööki

(22)  · 

sytytin

 · 

auto

(729)
15.03.2025 00:07:17 | 00:08:13
#686655 [+-] Piilota Suosittele

Minkähän standardin ne kehittävät tupakansytytinpistorasian tilalle, nyt kun sen toteutus ei enää aja asiaansa. Ja ennenkaikkea, kuinka vitun pitkään ne aikovat sitä vatvoa? Minulle kelpaisi autoon oikein mielellään jokin toimivampi pistoketyyppi. Toki jatkaisin vielä 12 voltin tasavirran käyttöä uudessakin pistoketyypissä, koska suurimpaan osaan nykyisen standardin mukaisista laitteista olisi helppo päivittää vain vaihtamalla johdon pää tai käyttämällä muunnosvälikappaletta. Mutta se voisi olla esimerkiksi 3+2 -napainen, jolloin siihen voitaisiin kehityksen myötä lisätä suojamaadoitus ja väyläohjaus. Se mahdollistaisi esimerkiksi eri jännitteisten laitteiden käytön ja älykkäiden laitteiden toimintaa voitaisiin ohjata auton hallintalaitteista. Esimerksiksi kylmälaukun voisi laittaa täydelle teholle mökkimatkan alussa ja kun mittaristoon tulee ilmoitus, että laukun sisältö on 4 asteista, on eukon ajovuoro ja isännän aika korkata loman ensimmäinen olut.

15.03.2025 02:07:06
#686708 [+-] Piilota Suosittele

>>686655 Usb on ollu kakkostandardi jo aika pitkään auton sisäliittimissä.
12voltin pistorasia on kieltämättä sellainen standardi josta luopuminen on
oma hommansa.

[ 5 viestiä | ]